Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ved jeg ikke hvad er. MEN det jeg gerne vil sige til nye webshop ejere, som leder efter et standard system er at Dandomain har en state-of-the-art kundeservice.

Tror selv at Scannets og Dandomains shops er de mest fuldstændige - som nævnt har jeg selv en dandomain.

Blot et input hvis du leder efter en standard webshop, så kan jeg give Dandomain rigtig gode ord med på vejen for en lynende hurtig og meget kvalificeret kundeservice.

stig

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Kontra Coffee Skrevet kl. 13:20

Har også en DanDomain webshop og er helt enig i dine erfaringer. De få gange jeg har haft brug for kundeservice så har det været hurtigt at komme til og har fået en god professionel support.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 16:16

Er der ikke begrænsninger i det ift. til WordPress eller nok det bedste CMS system til WebShop = Magento? :)
Og Magento og WordPress er også gratis, ift. de 200 kr. på DanDomain.  

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 23:32

Måske -  nu ville jeg alene henvende mig til dem, der ikke er til opensource. Jeg har også en opensource shop (Drupal), og her er det lidt mere kompliceret end en standardwebshop med en super prof kunderservice som er GRATIS/indeholdt i den månedlige fee for shoppen.

stig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)