Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PrestaShop hjælp

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg søger lidt hjælp/vedledning ang. opdatering af priser i PrestaShop.

Jeg har lidt over 1000 forskellige varer på shoppen og pga. af nogle generelle stigninger, skal jeg have sat mine priser op med x antal %/Kr.

Er der nogen som kan hjælpe mig eller fortælle mig hvordan jeg kan gør det, uden at skal ind på hver enkelt vare og redigere prisen?? Er der en funktion, modul, eller noget helt tredje som jeg kan gør/bruge??

Håber at der er nogen som kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen
Danny 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 11:04

Hej Danny

Du kan bruge prestashop storemanager til at andre alle priser på én gang.
De har en gratis version, som du kan teste i 30 dagen, inden du beslutter dig for om du vil købe.
http://www.prestashopmanager.com/free-download

Brug Trial versionen, da Demo versionen kun tillader dig at ændre 10 produkter ad gangen :)

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 11:13

Du kan oprette en "regel" som lader alle priserne stige med x% - ligesom hvis du giver en rabat kan du også lade priserne stige. (JEG TROR MAN KAN GØRE DET SÅDAN HER)
Du vil nok bare have behov for at lade prestashop IKKE vise prisstigningen - kan ikke lige huske hvordan det gøre. 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 11:18

EAnielsen:

Du kan oprette en "regel" som lader alle priserne stige med x% - ligesom hvis du giver en rabat kan du også lade priserne stige. (JEG TROR MAN KAN GØRE DET SÅDAN HER)
Du vil nok bare have behov for at lade prestashop IKKE vise prisstigningen - kan ikke lige huske hvordan det gøre. 

Der kan jeg vel ikke undgå at skal ind på hver enkelt vare for at gør det??

(JEG TROR MAN KAN GØRE DET SÅDAN HER) - var det meningen at jeg skulle kunne klikke på noget der?

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 11:24

Nej det var ikke meningen du kunne klikke på den :)

Men du kan godt lave en regel for alle produkter. Har selv en kampagne hvor jeg sætter ALLE mine produkter ned med 25% i et tidsrum, og jeg går ud fra du også kan lade priserne stige :)

Du kan evt bare google hvordan du giver rabatter til alle produkter.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 11:28

Det synes jeg at jeg har prøvet, men uden "brugbar" resultater.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 11:40

Prestashop manager er altså super nem at bruge, og så har du klaret dine opdateringer på under 10 sek ;)
Og nej jeg har ikke noget med dem at gøre, jeg er bare selv super glad for at bruge det, da der er rigtig mange funktioner i det, som jeg synes mangler ved prestashop :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:11

Fungadgets - Allan:

Prestashop manager er altså super nem at bruge, og så har du klaret dine opdateringer på under 10 sek ;)
Og nej jeg har ikke noget med dem at gøre, jeg er bare selv super glad for at bruge det, da der er rigtig mange funktioner i det, som jeg synes mangler ved prestashop :)

Har lige prøvet at hente programmet, for kan det løse mit problem er det jo super :)

Når jeg skal installere det, kan jeg så bare gå ind under moduler og tryk tilføj nyt modul og så vælge den på listen?

Og kommer den så bare automatisk ind uden at jeg behøver at lave alt muligt teknisk? Er nemlig ikke lige så skarp til de tekniske ting i PrestaShop. FTP osv.. :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 12:23

Det er ikke et modul, men et program du har kørende ved siden af. Du skal kun indtaste database oplysninger i programmet (Husk backup af din shop) og så er du klar til at køre

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:29

Arh.. okay..

Har du en hurtig guide til at lave back up? :D

Hvilken version er din PrestaShop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)