Jeg skal på special engros marked i morgen og hente de sidste ting til vore partnere i Europa og derfor tilbyder jeg denne lille hurtige deal. Hvis du køber for mindst 3.000 DKK kan jeg shoppe ind for dig ; smykker, tøj, sko, gadgets, phone covers you name it we got it. Du fortæller mig over Skype i dag hvad du leder efter og jeg henter det i morgen, de har tit restlager som gør det udover er billigt pludselig bliver rigtig billigt. Priserne er lidt højere end i Kina men kvaliteten er til gengæld så langt bedre og jeg sørger for kvalitets kontrol på stedet. Du behøver på denne måde ikke købe 100 styk af hver slags men kan få et bredt sortiment i din butik eller webshop. Kan desuden hjælpe dig med produkt foto, hvis dette kræves mod mindre tillæg. Tænker denne lille deal måske kan sparke et nyt samarbejde i gang og en ting er sikker ; du kan næsten ikke tabe på det idet du kan altid få solgt dine varer igen til din indkøbspris. Tænk over det, du har et par timer og hvem ved hvad det fører til. Fragt priserne er ved 10 dages levering ca. 60 kr pr kilo. Er du frisk , så tager jeg gerne en time ekstra i 42 graders varmt marked. Mvh HH |
Hej Henrik,
Er det mig der ikke kan læse - men hvor er vi henne af i verdenen, hvor kommer produkterne fra?