Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Booking system til Wordpress til Beauty salon

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

der der nogen der kender et gratis booking system til Wordpress der kan anvendes til beauty salon

som er nemt og gå til

På forhånd tak

Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 08:36

SuperSaas har en gratis udgave, som er nem at integrere med WordPress. Der er dog visse begrænsninger, som kan fjernes ved at betale et mindre beløb hver måned.

Det er den bedste jeg har fundet til formålet. Var omkring 4 andre, som slet ikke levede op til mine forventninger.

Held og lykke med det, og sig til hvis du skal have hjælp på et tidspunkt ;)

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 08:46

Hej Opti-web.dk

Hvad med Time-Book.dk`s Booking system?

Time-Book.dk hjælper også med af skaffe kunder.

Venlig hilsen

Team Time Book

Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 09:46

Time-Book.dk:

Hvad med Time-Book.dk`s Booking system?

Time-Book.dk hjælper også med af skaffe kunder.

Hvordan integrerer man jeres system med f.eks. WordPress som der bliver spurgt til, eller et andet system, for den sags skyld? Det kan jeg ikke lige finde på den side du oplyser.

Hvad er fordelene ved at bruge jeres system, frem for SuperSaas f.eks.?

Koster det på noget tidspunkt noget at være oprettet hos jer (som butik)?

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 09:48

Dobbelt post - sorry. Amino sagde at der gik noget galt, så jeg skrev det forfra :(

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 10:27

Hej Nicolai Schlenzig.

Det er let at interagerer på en WordPress webside eller på alle andre.

Man laver en booking knap på webside med et link i til vores bookingsystem som indeholder booking menuen til skønhedsklinikken.

Alle bookinger kører igennem på Time-Book.dk webside af hensyn til sikkerhed og på grund af NemID og Nets, men med skønhedsklinikken logo osv.

Du kan se et eksempel her:

Skønhedsklinikkens webside: Www.skonhedsklinik.dk

Skønhedsklinikkens Booking side: Skønhedsklinik

Der er mange fordele ved at vælge Time-Book.dk

Vi samarbejder med vores kunder omkring at skaffe dem nye kunder.

Vi har kunder som er på Time-Book.dk som vi skaffer over 150 nye kunder til pr. måned nu og det tal stiger.

Man får kassesystem og regnskabsprogram.

Vi hjælper med at give synlighed på nette.

Vi laver SEO. Hvis man skriver Skønhedsklinik i Google ligger den klinik jeg har med i dette eksempel nr. 1 på google. Vi arbejder også med flere ord til den klinik. F.eks. arbejder vi også på Restylane som den lige nu ligger nr. 3 på. Dette er et ord som man ikke kan købe Adwords til, derfor er det rigtig fedt vi snart er nr. 1

Der er rigtig mange andre ting vi hjælper med, men hvis du gerne vil hører mere vil jeg gerne tilbyde et uforpligtende møde. Der kan du høre lidt om hvad vi kan og får svar på dine spørgsmål.

Venlig hilsen

Team Time Book

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 11:15

Jeg kan virkelig varmt anbefale www.onlinebooq.dk. (Og nej, jeg har ikke noget investeret i firmaet.)

Jeg har prøvet både frontend og backend af de fleste booking-systemer - dog ikke time-book - og onlinebooq vinder på alle parametre.

Det koster vist 99,- pr. behandler, men de penge er tjent hjem allerede første dag, når du får en bestilling fra en kunde, der var bouncet med et andet system.

Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 11:24

Super flot hjemmeside de har. Nem og overskuelig. Den er hermed booqmarked ;)

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 14:05

Opti-web.dk | Henning:

Hej Aminoer

der der nogen der kender et gratis booking system til Wordpress der kan anvendes til beauty salon

som er nemt og gå til

På forhånd tak

Jeg vil gerne give dig et par hints, så du kommer godt igang med eksempelvis SuperSaaS.

Her kan du læse om dit WordPress booking plugin.

Det kan anbefales, at du opretter en gratis Service kalender som bookingsystem, der er velegnet til frisører.

Mvh

Holger

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)