Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny shop åben! - Kom meget gerne med kritik!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle Aminoer!

Jeg har længe gået med en lille drøm i maven om at starte en webshop op, som solgte fysiske varer og som var inden for noget jeg havde interesse for.

Nu er min drøm så blevet til virkelighed, jeg har fået stablet et godt fundament på benene (Vil jeg selv mene), og er klar til kunder.

I må meget gerne komme med jeres meninger om shoppen, lidt forslag til kritik(Konstruktiv) punkter

- omkring priser(I forhold til andre)

- design

- Brugervenlighed

- fejl og mangler mangler

- Troværdighed

- Forbedringer.

Takker på forhånd! I plejer jo altid at være så hjælpsomme.

Besøg shoppen her: www.elektronik-tilbehør.dk

Venlig Hilsen

Christoffer Nielsen
CON Media

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 00:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den virker desværre ikke spor troværdig på mig.

Blandt andet trækker følgende meget ned: Blandingen af dansk og engelsk, ikke understøttelse af danske tegn alle steder, kun Paypal-betaling.

Der er også nogle andre underlige ting: Hvorfor får jeg fx. mulighed for at logge af, når jeg går til kassen?

Dertil kommer manglende SEO, men du bør prioritere troværdighed før alt andet.

Hvis du ikke har mod på at få læderet op af lommen for at tilbyde direkte kortbetaling, skal du som absolut minimum sørge for at fortælle folk, hvad det indebærer at betale via Paypal.

Jeg er ked af at af sige det, men efter min mening har du ikke noget solidt fundament overhovedet. Jeg tror, du har rigtig langt igen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:43

dansk tegn virker ikke på siden det ser ikke smart ud på betingelsen siden med mere , det skal ordnes .

lange sider såsom betingelsen siden er der slet ikke h2 eller h3 overskrifter det gør disse lange sider endnu svære at læse.

få firma info på kontakt siden , jeg kan slet ikke se hvem man handlert

stor fordel få et cvr nummer lettere at trække fra i skat.dk sine udgifter og du får mere troværdighed over siden.

jeg kan ikke se du har egen facebook side jeg kan like og google plus er også en fordel på siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 00:52

Jeg synes din side er ganske nydelig, men det springer meget i øjnene at man ikke kan se ordentlige ø'er, å'er osv. - ironisk, når din side er elektronik-tilbehØr.dk. :)

Et must for mig, personligt, før jeg handler på sådan et site, er at jeg kan se et CVR-nr. Ellers mister siden en del troværdighed.

Men ellers synes jeg at din side er fin og den skal nok blive god, når du har fået den finpudset med SEO, Ø'er og Å'er og CVR-nummer. :) Held og lykke med shoppen! :)

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 01:45

Tillykke med shoppen først og fremmest :)

Lige nogle ting jeg lagde mærke til;

At du har et valutamodul virker for mig lidt overflødigt på din shop. Desuden ændre det ikke priserne men kun symbolerne og jeg synes du skal overveje hvor nødvendig den er.

Dine produkter virker lidt rodet. De ligger for tæt på dem over og jeg synes at en border udenom hvert produkt ville hjælpe. Men i hvert fald mere luft imellem.

Til sidst irritere det mig den måde den orange bjælke ved "Velkommen tilElektronik-tilbehør.dk" (stavefejl btw) og "Nye varer i maj" fader ud i hel hvid. Det virker på mig som om der hele tiden er noget lyst og skinnende i det hjørne jeg skal lægge mærke til.

Det var lige hvad jeg lagde mærke til og held og lykke med det :)

Mvh

Jeppe Smith

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 02:38

Jeg skal være ærlig og sige jeg ikke bryder mig specielt meget om den..

De orange farver øverst er ikke gode, jeg ligger ikke mærke til dem..

Hvorfor have kategorier du ingen varer har i? Det får din shop til at se lille og ufærdig ud. 

Der er en masse småfejl rundt omkring, som ikke giver et godt helhedsindtryk. Dog er det nogle ret sjove produkter : -)

Tænk sig, jeg render stadig rundt med 2GB kingston stik jeg købte for 699,- i mac butikken... priserne er da godt nok ændret..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 06:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har aldrig forstået de shops der har log ind system, der skal være så kort vej til betalingen som muligt.

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 09:15

Hej Christoffer,

Jeg er enig med flere af de andre kommentarer du har fået.

- En side der skriver ”faa” og ”vaere” og som ikke viser danske tegn ordentligt, vækker min naturlige skepsis øjeblikkeligt. Det går bare ikke.

- Mere generelt så bør I lave en grundig og systematisk korrekturlæsning af siden. Ellers er det helt sikkert værd at betale én her på amino nogle småpenge for at gøre det.

Der har været så meget fusk fra elektronik- og computerfirmaer igennem tiden, at kunderne sikkert er ret påpasselige. Derfor bør det at udvise troværdighed være en ret stor prioritet for jer.

Held og lykke med projektet.

Mvh.
Christian

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:29

Jeg takker mange gange for alt jeres feedback! :) Kan helt sikkert bruges.
Er ked af at det ikke var den bedste hvad kan man sige, af den "gode" feedback, altså at der skal rettes en masse.

Men så har jeg da også en hel del at gå i krig med, og i må gerne følge med i shoppen eller her i tråden, så vil jeg da komme med nogle opdateringer.

Venlig Hilsen

Christoffer Nielsen
CON Media 

PS. Undskyld jeg først svarer jer alle nu, men har haft travlt med mine eksamener, så har ikke være på Amino, så håber i lige bærer over med mig.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 00:05

Har lige et spørgsmål hvad er CON Media?? Kan intta finde det?

Hvorfor har du valgt at bruge øæå i dit domænenavn? Kunne godt give lidt seo vanskeligheder.

Logoet er for uprofessionelt, det skal udskiftes. - Mangle på både Onpage og Offpage seo.

På nogle af dine vare står der "Læg i Kurv" 2 gange, burde blive rettet. Også gør den større.

Jeg prøvede lige at købe en vare hvor jeg møder det her:

"Log ud(har jeg logget ind?)

ELL.

"Check out with Paypal"

Fungere ikke helt i mine øjne.

Det mangler også noget "Hvem er vi" agtigt, noget CVR, navn, adresse, telefonnummer osv osv...

Dine produkt billeder er meget udskarpe, og jeg kan se nogle af dem er fra Harald Nyborg, har du en aftale med dem?

vh Emil

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)