Hej Amino brugere Jeg står og mangler en revisor der kan hjælpe med selvangivelse for 2011 for en rimelig pris. Er vognmand i kbh-området og har enkeltmandsvirksomhed (virksomhedsordning). Alt er bogført i e-conomic, der er kun 170 bilag. I år har selv lavet bogføringen da jeg håber at kunne reducere udgifter på den måde. Tidligere har min revisor taget sig af bogføring, men nægter nu at gå ned i pris selvom jeg nu selv har taget mig af momsafregning og bogføring. Synes at kr 5000+ er i overkanten for, hvad jeg går ud fra, kun er nogle få timers arbejde for en rutineret revisor. Har brugt en del tid på at sætte mig ind i bogføring så jeg tror det er næsten 100% i orden. Har studeret revisorens posteringer for sidste år og brugt det som udgangspunkt for min bogføring. Har ikke brug for en fin årsrapport trykt på glittet papir. Er kun interesseret i at indberette de rette tal til skat. Hvis nogen her kan hjælpe vil jeg blive glad. Anbefalinger modtages også. Skriv gerne besked med tlf nummer og ca. estimat hvad det vil koste, så ringer jeg dig op. Kan give midlertidig adgang til min bogføring i e-conomic hvis du vil se hvad det drejer sig om. |
Hejsa
Jeg er rigtig godt tilfreds med min revisor John Ommestrup
Link til hans bogholderiservice
Jeg kan kun give min varmeste anbefaling.
Jeg sender dig en besked i morgen med priser når jeg har snakket med ham, men han er rigtig billig (og dygtig!).
Mvh Rune