Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb Computer i USA

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Hvis jeg køber en computer i USA, kan jeg så tage den med hjem uden at betale told? Og er der andre ting jeg skal være særlig opmærksom på?

//Kasper

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:22

Kasper Nørbæk Jørgensen:
kan jeg så tage den med hjem uden at betale told?

du skal udover told ligeledes betale 25% moms

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Skrevet kl. 17:25

Hvis den er pakket ud og "lader som om" at det er en jeg har haft længe, hvordan virker det så? Har 2 kammerater der har gjort det med Iphone men er det det samme med computere?

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 17:27

det er dig der skal bevise at det er en brugt computer, derudover er det ret tydeligt at den er købt i USA eftersom den har US tastatur, Ipad er nemmere da den jo netop ikke har tastatur

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 17:27

Det går vel ind under snyd.. :) Men ja hvis du pakker den som om det er en du har haft længe burde de ikke se noget mistænkt som i det. :) Lig evt. et par personlige billeder af dig og nogen venner på den. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Skrevet kl. 17:30

Nej det er så rigtig nok med Ipaden. Men de kan jo ikke vide om jeg har købt den under et tidligere ophold, med mindre de stempler et passet.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 17:31

og du mener ikke de kan checke om du har betalt importtold og moms tidligere?....

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 18:21

Jeg tror ikke, at man kan bortforklare et engelsk tastatur.

Du kan hælde et par glas cola ud over den (det plejer en laptop at kunne tåle, i al fald mine), pudse skærmen med groft papir og lave nogle hakker og ridser rundt omring, men jeg tror alligevel, at du kan få et forklaringsproblem.

Dog er jeg usikker på, hvor tit toldere åbner en laptop for at se tastaturet? Jeg har aldrig hørt om det blandt mine venner og bekendte.

Hilsen, Robert

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)