Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit eget mærke :) hvad syntes i ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Langå
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Smile

Jeg kan rigtig godt lide navnet og mener at det kan blive moderne at gå med.

Vil give de andre ret i, at et tilbud skal holde helt til indkøbskurven, eller kunne jeg godt dér afholde mig fra at benytte det.

Dog synes jeg lidt at jeg oplever en mindre ''skuffelse'', når jeg kommer ind på siden, fordi at jeg måske forventede mærketøj ud fra navnet?

MEd venlig hilsen

Malene Dokkedahl Olesen

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:19

Hej 

Tak for dit svar :) jamen jeg er bestemt også i fuld sving med at få det lavet ! det har været en stor opgave som snart er ved enden ! så kommer vi til alt det sjove ! Det sjove er at gøre det til et mærke ! og som du skriver "Dog synes jeg lidt at jeg oplever en mindre ''skuffelse" det vil jeg rigtig gerne spørge ind til ! da jeg selv har den samme oplevelse men ved ikke rigtig hvad jeg skal lave om. Vi er ved at lave hjemmeside for det nye brand og der vil jo klart nok blive en helt masse men hvordan jeg skal få det ind på min shop ved jeg ikke ! Det er jo lidt som at sælge en nike T-shirt det er jo ok bare at ligge den ind da det jo er et brand man kender ! 

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:08

Hej,

Jeg har en blog på blogspot og kunne da godt være interesseret i at høre nærmere om hvad dette projekt indebærer for mig, hvis jeg skulle blogge om det. Du kan jo evt. tjekke min blog ud på www.neerdal.blogspot.com og hvis det har interesse fange mig på nina34oo@hotmail.com.

Nina

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 00:59

:) jamen blogger er altid velkommen !
Hvis du skriver mig en mail på info@tex-tryk.dk med
Alle de oplysninger jeg skal bruge for at kunne sende en pakke til dig og et telefon nummer da jeg bruger dette til at oprette en sag så jeg husker at følge lidt med !
Du må få en dame og en herre t-shirt af mærket njord så der skal jeg lige bruge nogle størrelser på dem som skal bruge tøjet :)

Go sommer :) Thomas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:55

bestil knap kunne jeg ikke få til at fungere efter valgt størrelse T-shirt , først da klikker igen efter et stykke tid 30 sekunder for første klik fungere slet ikke 

ideen lyder da sjov nok med eget tøjmærke men jeg tror det er svært at slå igennem , der skal lidt kampagne arbejde til det før det giver rigtigt meget salg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)