Jeg har lavet et tøjmærke er jeg ikke go hehe nej spøg til side jeg leger med ideen om at starte et tøj mærke som hedder njord det første produkt kan ses her Njord T-shirt jeg vil meget snart komme med børn modeller dame modeller og sidst men ikke mindst en jakke også både til dame og herre ! jeg har gjort mig en masse tanker om dette og jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i syntes omkring !
pris - ideen - navnet - ovs :) jeg er tit på amino så jeg er sikker på der nok skal komme flere ting på bordet :)
Hov jeg sender gerne prøver til "næsten" alle der måtte ønske at teste kvalitet og sidst men ikke mindst lige smider et link fra deres hjemmeside til produktet :)
DVS. jeg søger mode blogger :) som vil tage sig kærligt af mit produkt !
Jeg synes at knappen: ´Du får lov at vælge farve og størrelse senere´ med fordel kunne undvære: Du får lov at vælge. Der kunne f.eks. stå: Farve og størrelse vælges senere.
Hej Marco :) hvad har den trøje du bær på dit profilbillede kostet ? En del kunne jeg forstille mig ! Hvorfor min trøje er spec. Det er nemt at svare på fordi det er min og mig der har udviklet den :) der ud over topper den de trøjer du finder i mode butikker mange gange på kvalitet ! Men du kan jo smide et link til min side på din egen blog, hjemmeside eller facebook side med mange likes vise her hvor og hvordan du har linket og jeg vil sende dig en prøve uden beregning :) så kan du prøve min spec t-shirt og måske vaske den en 50-100 gange og give mig din mening ! Dette gælder alle
Når man klikker ind på tshirten, så står den til tilbud 25kr, men når den kommer i kurven, så koster den 198,75 kr. Det hænger da ikke helt sammen.
Og kan godt være det kun er mig, men jeg hopper personligt fra, når jeg ser en fragtpris på 65kr, når nu man logisk kan tænke sig til at der sagtens kan være 10 tshirts i den billigste fragtmetode med GLS, som koster 50kr (hvis man køber for et par 1000 er det nok en mere fair fragtpris, men dem der lige vil prøve den, og derfor bestiller 1-2 stk, så vil fragten jo koste mere end varen)