Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til eventuelle fodboldelskere - landsholdstrøjer på auktion

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det danske landshold er gået sammen om at støtte et godt formål og har derfor signeret 11 trøjer i forbindelse med kampen mod Sverige (som efter den afslutning nok vil gå over i historien). Det skal dog siges, at trøjerne blev signeret og doneret INDEN, at kampen blev afviklet - for sikke en afslutning.
Men hvis du vil sikre dig en signeret og dateret trøje med din foretrukne landsholdsspiller, kan du byde her:
http://www.qxl.dk/default/defaultlist.asp?catg=42690&languagenr=12&ArticleType=0

Pengene går, fratrukket udgifterne til at sende trøjerne ud, ubeskåret videre til hjælpearbejdet.

Fortsat god weekend kære Aminoer :-)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:47
Hej Jonathan,

Ja - sikker en kamp, den vil helt sikkert ikke lige blive glemt med det samme. Undrede mig lige lidt over, hvorfor i fremstiller dem som trøjer "fra landsholdets vigtige EM-kvalifikationskamp", nu når det ikke var dem de havde på.

Eller, det formoder jeg ikke det var - nu når du selv siger at de blev signeret inden.

// Jesper Skov

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:27
Nu har jeg ikke en bjælde forstand på, eller interesse i, fodbold. Men jeg kunne da godt tænke mig at en trøje signeret af ham fodboldspilleren som startede hele skandalen kunne blive en slat værd.

Men ellers vil jeg sige, at jeg forstår ikke at folk vil give flere tusinde kroner for en signeret fodboldtrøje, når man kan få Martin Thorborgs bog "Iværksætter til jeg dør", signeret, for 300 kr. Det er sgu da mere værd med sine gode tips, end en fodboldtrøje som måske ikke engang passer i størrelsen 

mvh Carsten

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 10:42
Pengene går, fratrukket udgifterne til at sende trøjerne ud, ubeskåret videre til hjælpearbejdet

Der står på auktionerne at det er modtager som skal betale fragten? Så er det vel det fulde beløb for trøjerne der går til velgørenhed, eller hvordan?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:02
Ja, modtageren betaler fragten. De giver fx 1500 for trøjen, og 50 kr. i fragt. Det vil sige at de betaler 1550 kr. til engodsag.dk, som så donerer det indbetalte beløb, minus fragten :-)

// Jesper Skov

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:04
Dato: 03-06-2007 11:02:29 Forfatter: Jesper Skov Ja, modtageren betaler fragten. De giver fx 1500 for trøjen, og 50 kr. i fragt. Det vil sige at de betaler 1550 kr. til engodsag.dk, som så donerer det indbetalte beløb, minus fragten :-)

Sådan ;-))

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)