Nu vil jeg gerne i kontakt med min målgruppe. Det må gerne være forums, hvor målgruppen hænger ud og hjælper hinanden med netop disse ting. Det kunne være temaer som fest, druk og generel underholdning. I Danmark er det sider som www.Baboom.dk mm.
Jeg vil gerne have nogle besøgende fra det store udland. Hvis du kender nogle online communities hvor målgruppen hænger ud, vil jeg sætte stor pris på et link :-)
Har ikke lige kigget nærmere på det. Men beskrivelsen burde være den målgruppe.
Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.
Det er nu mere et slags forum på nettet som målgruppen bruger i deres hverdag. Yes, facebook har overtaget en del af det, men der er forums tilbage som målgruppen bruger. Scootergalleri f.eks. der mødes ligesindende unge knægte og snakker om det specifikke emne - Der er dog altid en off-topic kategori hvor der bliver snakket om andre emner.
Ift. forums der kun har kontakt til 18-27 årige tror jeg du vil få svært ved at finde sådan da de fleste forums mere er henvendt til en bestemt hobby og ikke en bestemt aldersgruppe - poker, knallerter (som dit eksempel), spil, egames osv. osv.
Så måske du skulle tage fat i nogle af de store engelske forums hvor du ved der er mange unge, men måske ikke alle er fx. egames forums (ved dog ikke hvor meget denne målgruppe drikker). Evt. prøv 2+2 poker forum der er som i dit knallert eksempel også en kæmpe off topic del.
Ellers så ville jeg måske kontakte nogle af de store amerikanske gamesites og høre om du kunne få nogle billige reklamer der.
Det er lige nøjagtig sådanne forums jeg leder efter, det er kanon. Kender du nogle Amerikanske? Det hænder jo, at selvom det er hobby forums, så bliver der smidt nogle posts op omkring fest og druk :-)
Hvorfor smider du ikke nogle kroner efter en facebook annonce så kan du jo helt selv bestemme hvem der skal se din annonce og derved kun ramme dem du ønsker