Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syn's du om min banner-annonce

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes de er meget flotte. Bryder mig ikke så meget om version 1, pga. tyven. Men det er vel bare en smagssag :-).

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 16:02

Version2 er klart bedst og den virker på mig, så det er ikke helt dumt. Men, det er jo lige før du kan lave en simpel GIF version også?? Der er en del websites derude der IKKE gider have for mange Flash bannere på deres website. load tid samt det kan forvirre læserne på sitet når alt sejler rundt i en flash animation,

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:05

nordicADmedia:

Version2 er klart bedst og den virker på mig, så det er ikke helt dumt. Men, det er jo lige før du kan lave en simpel GIF version også?? Der er en del websites derude der IKKE gider have for mange Flash bannere på deres website. load tid samt det kan forvirre læserne på sitet når alt sejler rundt i en flash animation,

Superduper - så er den måske ved at være der!

Ja en gif-version kommer jeg nok ikke udenom, jeg vil bare lige have grundstammen på plads før jeg også skal bygge op i andre formater.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 16:23

Rasmus Lykke:
Kan egentlig godt lide det primitive over den - det siger det også er det nye sort (firmaer hvor alt ikke er PERFEKT) :)

Er helt enig med Rasmus. Den er lidt retro sej i stilen. Wink

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 16:35

J. Deleuran:

Version 1 (den med tyven) virker bedre på mig - for what it's worth.

Alt i alt kommer det nok an på hvilket formål man tænker, at GPS trackeren skal købes af kunderne til.

Hvis man kun ser version 2 (uden version 1 ved siden af), kan man godt tænke at spørgsmålet "Ved du hvor din båd er?" henviser til, om man nu har styr på hvor båden er placeret og fortøjret henne. Og det har de fleste bådejere vel. Man tænker muligvis ikke på tyveri. Den retro klassiske tyv i version 1 gør at man med det samme tænker på GPS trackeren som en slags tyverisikring.

Mvh.
Christian

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 17:13

version 2 er på rette vej. Jeg synes dog stadig der er lidt for meget paint over reklamen, til et produkt der skal tyverisikre en dyr båd. Folk der har råd til en båd går nok ikke kun efter prisen, og jeg synes derfor man godt kunne signalere lidt mere troværdighed og kvalitet i stedet for low budget.

Fra Hua Hin
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:26

Version 2 er klart at foretrække syntes jeg.  :-) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:47

nr 2 er blevet klart bedre

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 02:54

Har forsøgt med en version3 - min kære tyv er tilbage, og budskabet er tydeligere....

knap så meget tweening på trackeren...

den skal ses her:

http://ifindu.dk/annoncer/sejl-annonce3.html

da flere versioner på samme sider staler player...

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 10:54

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)