Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger et lille lokale i Næstved til afholdelse af kurser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget længe efter lokale så jeg kan komme igang med at afholde kurser i cupcake pyntning. Det skal ikke være et forretnings lokale, men bare et lille lokale med plads til et langt bord og nogle stole. The køkken ell. lign. ville være helt perfekt, men ikke et must. Dog er adgang til toilet et must. Jeg vil helst undgå at gøre det herhjemme i privaten, men det er snart ved at være den eneste mulighed for mig. Jeg vil rigtig gerne igang da der er stor efterspørgsel på det. Jeg har også tænkt sådan noget som et skole køkken, men jeg ved ikke om det er noget skolerne gør i. Kom endelig med forslag:)

Annette

www.Annetteskager.com

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 14:12

Hej Annette .. Hvad med at høre om dem der ejer lokalerne hvor Goumet hjørnet / fiskepigen var nede på hvedevæmget evt. var interesseret i alt udleje lokalerne et par timer om ugen - indtil det bliver lejet rigtigt ud. Det ligger jo nogenlunde centralt og der må jo være køkken / vask m.v.

vh

Peter

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 14:16

Uden at være helt sikker. Så har boligselskaberne: Næstved Boligselskab og f.eks. Lejerbo en masse "festlokaler". Jeg ved ikke om man må bruge dem til dit formål, men der er jo også toilet, køkken med mere. Jeg ved at det ikke koster særlig meget at låne disse, men man skal vidst være medlem af selve selskaberne eller bo i dem. Men man kunne jo godt høre ad.

Hav' en god dag.

Med venlig hilsen

Nicolai H. Pedersen

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26

Kompagnihuset kunne være en mulighed - Grønnegades kaserne ( L. 217 + 219 skulle efter hvad jeg husker have tekøkken), nogle af idrætsklubberne i HG kunne måske være interesseret i at leje lokale ud nogle timer.

Ellers spørg om lån af skolekøkken gennem kommunen. Aftenskolerne bruger disse - så mon ikke også det skulle være muligt for dig.

Alternativt - se på selskabslokaler i boligforeningerne.  Mener at eksempelvis Birkegården har 3-4 lokaler.

/Henrik

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 20:43

Tusind tak for Jeres svar:). De er helt sikkert brugbare, og jeg vil se at få ringet lidt rundt:).

Annette

www.Annetteskager.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)