Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Macbook Air VS Macbook pro - hvad anbefaler du?

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger primært min computer til at skrive, og trods den lange leveringstid valgte jeg en Pro (jeg bestilte i går).

Air har været en del af min hverdag tidligere, men syntes de 13" er for småt, og den ikke er så venlig at skrive på i længere tid...

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

100% sikkert Air'en!

Jeg har begge dele og bruger stort set kun min Air. Den er lille og fiks og bliver ikke varm osv. Den er helt perfekt om du har den med dig, sidder i sofaen, ligger i sengen eller hvad du nu måtte foretage dig...

Ta' Air'en - du vil ikke fortryde! :)

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg modtog min Air idag med UPS. Den er super lækker og voldsomt hurtig:) Min geekbench score ligger iøvrigt på 6700 - hvis nogen skulle være interesseret:)

Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Og derfor fik jeg en enkelt stjerne? Alt er relativt og i forhold til Air er den jo netop langsom, hvilket også til dels er hensigten fordi at den alligevel skal bruges til tungere arbejde som den så til gengæld gør hurtigt... Selvfølgelig er den LANGT kraftigere når man betaler det dobbelte. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke helt se hvorfor du mener den er langsommere end en air? Alle komponenterne i MBP Retina er bedre eller det samme.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Pro MED retina er hurtigere end air. Pro UDEN er ikke.

Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Retina er den hurtigere eller i hvert fald samme hastighed (da Retina-opløsningen trods alt trækker), så pointen er jo at du betaler det dobbelte for den samme hastighed medmindre du altså bruger den til ting hvor processoren og RAM bliver udnyttet, 

Tilmeldt 23. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg skal købe en mac. i næste uge, så jeg vil gerne vide hvilken der er bedst?

jeg har hørt mange forskellige meninger jeg hælder mest til pro men det kan være at i kan overbevise mig.:))

det skal være den bedste til:

skole arb.

hurtigste

holdbar

kh. mig:)))

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)