Har lige i Google set, at den gennemsnitlige loadtid på mine sider er 0,4 sekunder. Jeg har tidligere set en række forespørgsler her på Amino om, hvilken host man skal vælge, hvad de kan i forhold til pris osv. osv. Jeg har i en række år haft web10.dk, som jeg synes havde en del nedetid. Selvom jeg netop havde betalt for et år mere, fulgte jeg en rekommendation og skiftede til UnoEuro. Jeg har programmeret siderne i ASP.Net, dvs. de ligger som kompilerede sider på serveren og holdt mig fra at bruge skabeloner og javascipts, da det alt sammen medfører ekstra overførsel af data til den besøgendes PC. Der skal nok være skeptikere, der synes, at mine sider er barberede i forhold til så mange andre, men der er faktisk en del programlogik, der skal løbes igennem for hver sidevisning, ikke mindst fordi jeg aht. SEO har programmeret mig ud af Windows serverens dårligdomme m. DC grundet forskellige tilgange til siderne (tak for råd Gita). Synes lige, at jeg ville give UnoEuro det skulderklap. Jeg skal også til at bruge den rabatkupon til Googles AdWords på 400 kr., der følger med oprettelsen. Og så er det endda til en pris på 1€/måned - det er da næsten hysteriskt billigt! 7-9-13 og bank under bordet - lad det endelig fortsætte. |
Mine ligger alle på omkring 0,2 sekunder, store som små. PHP og en dedikeret server der står i Holland.