Jeg har heller ikke fået en aktiveringsmail, men jeg loggede blot ind via min LiveID - så er der adgang indenfor 15 sekunder.
Jeg kan så ikke logge ind via min LiveID - men har netop 12 timer senere modtaget en aktiveringsmail....men men men, når jeg klikker på den, ryger jeg direkte på en 404 fejlside
Jeg kan så ikke logge ind via min LiveID - men har netop 12 timer senere modtaget en aktiveringsmail....men men men, når jeg klikker på den, ryger jeg direkte på en 404 fejlside
Microsoft har bare ikke nogen imponerende goodwill opsparet ved mig. Det kan hurtigt udvikle sig til en lang diskussion om MS som firma i stedet for om So.cl som potentielt SEO-bytte, så jeg vil foretrække bare at lade den ligge der. ;-)
Jeg er i øvrigt glad for at se, at flere og flere ruller ind og at jeg nu følger hele 5 personer.
Nej, naturligvis er det nemt at være hånlig overfor netværket i sine begyndende dage. Det er folk også stadigt med G+, hvor jeg ellers synes, det er muligt at få rigtigt, rigtigt meget. Jeg glæder mig til - og tvivler på - at se, om So.cl nogensinde når længere end udviklerstadiet. Indtil da skal MS have kudos for i hvert fald at forsøge et eller andet i stedet for at læne sig tilbage på de knap 2 % af Facebook, de ejer.