Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

k2m ( gavecheck.dk)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

Jeg synes det er min pligt at fortælle at k2m/key2more/keyinfo har skiftet navn ved årskiftet til gavecheck.dk,og at de første sager er på vej nu,så pas på derude.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:45
Ja dumme er de ikke. Navnet Gavecheck.dk gør at de ikke vil komme op først på en Google Søgning, da der er rigtig mange der kæmper om det ord...

Dbh Martin
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 20:53
Dato: 02-06-2007 20:45:05 Forfatter: Martin Thorborg Ja dumme er de ikke. Navnet Gavecheck.dk gør at de ikke vil komme op først på en Google Søgning, da der er rigtig mange der kæmper om det ord...
Dbh Martin

De ligger da nr.1 med "gavecheck"

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:01
Dato: 02-06-2007 20:53:14 Forfatter: Blankensteiner
Dato: 02-06-2007 20:45:05 Forfatter: Martin Thorborg Ja dumme er de ikke. Navnet Gavecheck.dk gør at de ikke vil komme op først på en Google Søgning, da der er rigtig mange der kæmper om det ord...
Dbh Martin

De ligger da nr.1 med ''gavecheck''

Ja de er - Men alt kritikken af dem får svært ved at komme op blandt de første resultater desværre.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:01

Dato: 02-06-2007 20:53:14 Forfatter: Blankensteiner

Dbh Martin

De ligger da nr.1 med ''gavecheck''

Nu mente jeg den dårlige omtale de snart får og ikke deres website.

Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:47
Der er kun 677 sider der bruger ordet gavecheck så det er meget nemt at komme frem med dårlig omtale på det søgeord, jeg kender ikke det pågældende firma og jeg ved ikke hvad det er de har gjort førhen, men deres nye navn gør dem meget sårbare overfor hade sider, denne tråd er allerede på en 5. plads på ordet gavecheck.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)