Hvor i landet kan en soveplads med adgang til tekøkken og badeværelse accepteres?
Jeg kan undersøge i Favrskov, hvis det er interessant. :)
Dbh. John
Hej John.
Det ville være rigtig interessant idet jeg påregner en uge i Århus, ville være super mødes med dig derovre
Mvh
HH
Giv mig lige et praj, om hvilke dage det drejer sig om. Så undersøger jeg lokalt. Og ja, så vil der jo være mulighed for at mødes herovre. :)
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det ville være rigtig interessant idet jeg påregner en uge i Århus, ville være super mødes med dig derovre
Mon ikke vi kan finde et tidspunkt at mødes på min favorit kaffe shop, Kaffe & Co, i Aarhus til en snak og en fantastisk kop kaffe?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Hej Henrik Kommer du på Frederica kanten, så skal jeg se hvad jeg kan gøre. Jeg har selv hus i Thailand, er thai gift og har opholdt mig meget i Thailand, de sidste 20 år. Flytter fast derned d. 14/8, så vi har nok en del at snakke om - om ikke andet, så synes jeg da i hvert fald vi skal mødes over en kop et eller andet ;o)