Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotohack.dk - en side henvendt til fotografer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 57
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Nu har siden været i luften i godt og vel halvanden måned, og det er blevet tid til endnu en runde gode råd fra Aminos venlige brugere. :) Jeg vil starte med at sige tak til de der gav feedback sidst - det var skønt, og et par af forslagene er allerede blevet implementeret.

Men nu til sagen. Fotohack.dk er en legeplads primært for fotografer og fotointeresserede, og her kan man finde en masse info vedr. foto (udstyr, tutorials, debat m.m.). Vi har også en videosektion, hvor vi samler de bedste fotovideoer fra hele verden. Vi fungerer med andre ord som et slags kvalitetsfilter.

Derudover har vi en Køb & Salg sektion, hvor det er ganske gratis at sælge sit brugte udstyr, og et Galleri hvor medlemmer kan uploade deres billeder og modtage kritik.

I finder siden her: fotohack.dk

Hvis I har lyst (og tid), så må I også meget gerne oprette en bruger, og give feedback på registreringsdelen.

På forhånd tusind tak for hjælpen, og håber vi ses derinde. :)

Bedste hilsner,

//Michael

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:56

Jeg kan bestemt anbefale fotohack til andre. Er selv blevet en del af det for ca en uge siden nu og er allerede blevet en del klogere :P

Tilmeldt 5. Mar 12
Fra  BB Skrevet kl. 11:35

Hej Michael,

Det ser ud som en rigtig spændende side.

Jeg er specielt glad for at se, at I har DSLR video som en underkategori.

Har netop oprettet mig selv som bruger. :-)

Held og lykke med det - jeg håber at siden bliver populær!

Mvh.
Christian

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 11:50

Nu har jeg selv lige oprettet mig derinde, og det gik smertefrit. Det irriterer mig dog, at når man sidder og kigger billeder, ikke bliver præsenteret for "det store billede" når man har trykket på thumbnail, men i stedet for skal trykke på endnu en lidt større thumbnail for at se det rigtige billede.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 11:56

Synes det en fin side

Meen, synes sku at side designet er lidt kedeligt, det ligner det standard design man får med når man opretter et phpBB og vBulletin forum :P

Men ellers er det da meget fedt :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:06

jeg synes et dejligt forum Big Smile

jeg mangler kunne gøre billeder helt store så man kan klikke op så de fylder hele ens skærm på sin computer , det er ærligt for lige nu kan man ikke se alle detaljerne når man klikker på billedet og jeg er logget ind når jeg klikker på billederne 

social medier jeg kan ikke se der er oprette en facebook side og google plus side så kan like og plusse din side til din fan side

kontakt siden savner jeg lidt info hvem er i og gerne der også jeres cvr nummer

jeg savner en siden om siden der forklare om jeres side hvad i tilbyder os som bruger af siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Nov 09
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 01:03

Tusind tak for feedback alle sammen. Vi har allerede implementeret nye ting - f.eks. muligheden for at "Like" vores side på facebook. :)

Kom endelig med mere feedback, hvis I har. :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)