Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem søger 3 månders gratis arbejdskraft??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære amino brugere,

Jeg er så småt begyndt at tænke på at jeg skal have fundet mig et sted at skrive min hovedopgave i starten af år 2008.
Lige pt. læser jeg til markedsføringsøkonom på IBA  i Kolding, med linjefag indenfor intern og ekstern kommunikation. Projektperioden starter i
ultimo januar - primo februar næste år og løber frem til slutningen af
april til starten af maj indtil deadline for aflevering ligger. Det er godt 3 måneders gratis arbejdskraft for
virksomheden, hvor man sidder og arbejder med en konkret
problemstilling i værtsvirksomheden.
Dette kunne være indenfor
udvælgelse af nye markeder/målgrupper, udarbejdelse af kommunikationsplan, markedsføringsplan mv.

Hovedopgaven består af en beskrivende del, en analyserende del og til
slut en handlingsplan for det man når frem til i den analyserende del.
Opgaven bliver skrevet på dansk. Mine primære interesser er: marketing/branding, innovasion, konceptudvikling og eksport.
Jeg kunne godt tænke mig at komme til at skrive opgaven i udlandet for ligesom
os at få prøvet det af, og se om det er der ens fremtid ligger. Men er frisk på lidt af hvert bare jeg kan få lov til at skrive om de områder hvor mine interesser/kompetencer ligger.

Hvis nogen af jer har nogle forslag til hvor man lige kunne komme hen på placement, gerne et mindre firma så må I meget gerne lige give lyd, behøves absolut ikke være i udlandet, men vil nu gerne helst det.

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil blot støtte op omkring Jacobs tilbud.

Jeg er selv uddannet markedsføringsøkonom, så jeg ved hvilke værdifuld ressource det kan være at få en studerende ind i 3 måneder og arbejde gratis. Såfremt den studenrende har de rette kvalifikationer og den rette motivation.

Regnestykket er også oplagt, da Jacob vil koster 20-30.000 når specialeforløbet og den afsluttende opgave er færdig!!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)