Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg forkert..min webshop sælger ikke.. [:'(]

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbart når man lander på siden, ser den godt ud - men der er et eller andet udefinerbart, som gør at man mister interessen....

• den hvide baggrund på modelbillederne bliver kedelig i længden
    det ville give mere liv, at lave photoshoots i naturlige omgivelser
  • modellen har skåret ansigtet af - nok fordi det er den samme model der går igen
    men det virker bare på en eller anden måde upersonligt
  • Alle de designs jeg har kigget på, fåes kun i meget små størrelser (xs -s)
    det kan godt stoppe mange i at handle, der findes trods alt mange som bruger Large og opefter

Ellers syn's jeg du skal lytte efter Mr. Bloms kommentar,

og sørg for at få seo-optimeret siden, så du kan få Adwords-budgettet minimeret.

Måske skulle du overveje at benytte affiliate-marketing som et suplement til annonceringen -
Det er kun en udgift, når du vitterlig har et salg - tag evt. et kig på Partner-ads

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

En meget simpel ting, jeg bed mærke i, da jeg besøgte shoppen: Klikker jeg på "Produkter" eller "Mærker" i top-menuen, sker der meget lidt ændring på siden. Oversigten over produkter og mærker i venstre kolonne opdateres godt nok ud fra mit klik, men ændringer er så lille, så jeg skal være meget opmærksom hvis jeg skal se den. 

Oplevede jeg det som besøgende og potentiel køber, ville jeg tro, at siden ikke virkede, og browse videre. Se om du i stedet kan vise en oversigt over produkter og mærker, som de gør her: http://www.mytrendyphone.dk/shop/mobiltelefoner-3573s.html

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)