Hej Håber I kan give mig nogle gode råd. Jeg har startet en lille webshop for ca 1½ år tilbage, og siden brugt mange penge i forbedringer til den. Jeg bruger goggle annoncering ca for 1000 kr om ugen, men shoppen sælger meget minimalt i forholdt til de penge og tid som jeg har investeret i den .......men inden jeg begynder at skrive helt vildt lange historier om shoppen, kan I måske kaste et blik på den og komme med noget kommentar. www.jollyyoung.dk . Vh Adam
|
Hej Adam.
Der er ikke noget du gør direkte forkert synes jeg, men der er bare nogle ting du ikke gør godt nok.
Du kan starte med at gøre noget ved følgende:
- Omstrukturer din adWords-konto, så du kun byder på brands. Fx. Blend. Og så skal du lede dem til denne side: http://www.jollyyoung.dk/blend-she.php. Medmindre de søger på 'Blend bukser', så led dem direkte til Blend bukser.
- Få lavet en ny 'Læg i kurv'-knap, den skal gerne være grøn, og springe i øjnene
- Sørg for at 'Læg i kurv'-knappen er 'above the fold', så der ikke skal scrolles når man kommer ind på produktsiden.
- Når man er i kurven, så lav 'Gå videre'-knappen MEGET større, og flottere. Den er svær at se. Det samme gælder alle de videre step i købsprocessen.
- Fjern login-mulighede
- Skriv tydeligt hvad fragten er, oppe i topbanneret
- Fjern 'adgangskode'-feltet
- Når man klikker videre fra adresseindtastning, så send folk direkte til betalingen.
- Lav betalingsdelen integreret på din shop. Når man går til betaling skifter det jo design, og det er ikke optimalt. Se evt. på www.USBshoppen.dk, hvordan det er gjort.
- Lav noget søgemaskineoptimering, du kan starte med at læse mine 10 SEO tips til webshops, og så bagefter kan du nuppe de 5 nemme og stærke links til dit site.