Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg forkert..min webshop sælger ikke.. [:'(]

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Stiltex Aps Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber I kan give mig nogle gode råd. Jeg har startet en lille webshop for ca 1½ år tilbage, og siden brugt mange penge i forbedringer til den. Jeg bruger goggle annoncering ca for 1000 kr om ugen, men shoppen sælger meget minimalt i forholdt til de penge og tid som jeg har investeret i den .......men inden jeg begynder at skrive helt vildt lange historier om shoppen, kan I måske kaste et blik på den og komme med noget kommentar. www.jollyyoung.dk .

Vh

Adam

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Adam.

Der er ikke noget du gør direkte forkert synes jeg, men der er bare nogle ting du ikke gør godt nok.

Du kan starte med at gøre noget ved følgende:

- Omstrukturer din adWords-konto, så du kun byder på brands. Fx. Blend. Og så skal du lede dem til denne side: http://www.jollyyoung.dk/blend-she.php. Medmindre de søger på 'Blend bukser', så led dem direkte til Blend bukser.

- Få lavet en ny 'Læg i kurv'-knap, den skal gerne være grøn, og springe i øjnene

- Sørg for at 'Læg i kurv'-knappen er 'above the fold', så der ikke skal scrolles når man kommer ind på produktsiden.

- Når man er i kurven, så lav 'Gå videre'-knappen MEGET større, og flottere. Den er svær at se. Det samme gælder alle de videre step i købsprocessen.

- Fjern login-mulighede

- Skriv tydeligt hvad fragten er, oppe i topbanneret

- Fjern 'adgangskode'-feltet

- Når man klikker videre fra adresseindtastning, så send folk direkte til betalingen.

- Lav betalingsdelen integreret på din shop. Når man går til betaling skifter det jo design, og det er ikke optimalt. Se evt. på www.USBshoppen.dk, hvordan det er gjort.

- Lav noget søgemaskineoptimering, du kan starte med at læse mine 10 SEO tips til webshops, og så bagefter kan du nuppe de 5 nemme og stærke links til dit site.

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 23:23

Butikken ser umiddelbart nogenlunde ok ud - årsagen er nok at webshoppen ikke tiltrækker ret mange besøgende. Hvad er dit besøgstal pr. dag  i gennemsnit?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 23:28

Hej Adam,

Mit førstehåndsindtryk af din side, er at den er ganske enkel og overskuelig og egentlig også nogenlunde pæn. Men den skiller sig ikke positivt ud på nogen måder og det tror jeg er nødvendigt hvis man vil konkurrere på et marked med så meget konkurrence, som der er på tøj-webshops.

Derudover sælger du nogle mærker som jeg ikke tror der er ret meget efterspørgsel på - jeg er da godt klar over at mærker som Sisters Point, Ichi, B.Young og Blend er mærker som folk har hørt om, men jeg tror ikke det er dem man som udgangspunkt skal bruge for at tiltrække kunder til ens hjemmeside. Desuden kan disse mærker også findes på Smartgirl.dk, som nok er den side de fleste piger går til hvis de skal have disse mærker... og de resterende mærker har jeg aldrig hørt om, så det er nok ikke dem der får folk til at blive på shoppen. At jeg ikke kender dem kan selvfølgelig være fordi jeg er mand, det skal jeg ikke kunne sige...

Hvis du ikke konverterer nok ifht. Google AdWords kan du måske få lidt professionel hjælp fra en ekspert på det område, så du netop begynder at konvertere.

Så.. sørg for at differentier din shop og få evt. noget hjælp vedrørende Google annoncerne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:40

Hej

Først og fremmest er det en flot side med et godt potentiale.

Ved at tjekke sidens PageRank, fandt jeg den til at være 0, hvilket efter halvandet år må siges at være skuffende. Jeg skal ikke begynde at kloge i hvordan Google vægter PageRank-forholdene, men det siger noget om sidens linkbuilding.

Ved bl.a. at være aktiv på forumer, sociale medier og blogs spredes kendskabet til netop din side, du kan være heldig at generere salg heraf, mens det også hjælper i SEO arbejdet.

Et godt råd ville være at "kapre" kunden i kundens søgen efter produktet. Her tænkes der ikke blot med reklamer! Jeg selv søger næsten altid rundt på nettet før jeg gør et køb. Så hvis du er aktiv på diverse blogs og forumer, har du måske chancen for at "kapre" kunden med en god ekspertise eller et godt tilbud.

Jeg har det med at sige, at det ikke altid bør være kunden der finder dig, men dig der finder kunden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:03

Dette er ikke for at nedgøre dig eller din shop den er fin og ok, men

hvor mange webshops sælger tøj på nette i dk    5000 stk ??? det er alt for nemt og lave en webshop til 5000 DKK så har man en butik eks. hvor man sælger tøj.

hvis du går en tur på strøget i københavn hvor jeg bor   er der vel 50.00 - 75.000 mennesker hver dag  og måske 35 - 60 tøj butkker med ilum og magasin.

og så skal du tænke på at en url er næsten usynlig  - E business er sku ikke nent i dag -    man skal være unik og hvae et unik udvalg af vare.

Med venlig hilsen

Nikolas D

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 00:07

Efter min mening er der et eller andet kedeligt ved shoppen. Umiddelbart ser den fin ud, men der er noget designmæssigt der ikke helt hænger sammen. Jeg kan ikke helt finde ud af om farverne er for flade, eller for få. Der er bare noget der signalerer standard eller hjemmelavet og det er synd. Det ser billigt ud på en eller anden måde. Få evt. en designer til at give den det sidste pift, så detaljerne kommer på plads. Det giver altså meget i sidste ende.

Derudover bør du gør mere på facebook. Efter hvad du skriver, kan jeg se at vi har haft webshop i ca. samme tid. Du har nu 59 facebookfans, og det er altså for lidt. Du bør give folk en grund til at like din facebook side. Det er ikke nok bare at vise nyheder fra shoppen. Prøv at gøre kommunikationen lidt mere personlig, og giv nogle specielle tilbud og andre goder kun til facebook fans. Så har man en grund til at blive medlem.

Ellers har de andre allerede nævnt de vigtigste ting du bør kigge på.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 00:13

Din shop ser egentlig fin ud, den er ret tiltrækkende første hånds indtryk, men jo længere jeg er på siden desto mere keder jeg mig..

Dine farver - du kan godt gøre dem mere strømlinet - og sørg for gudsskyld for at dine action knapper giver lyst til at trykke på... En lilla købsknap har jeg ikke rigtig set fungere før,,

Så skal du gøre din betaling nem - enkelt og overskueligt!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 00:14

Casper Blom:

Hej Adam.

Der er ikke noget du gør direkte forkert synes jeg, men der er bare nogle ting du ikke gør godt nok.

Du kan starte med at gøre noget ved følgende:

- Omstrukturer din adWords-konto, så du kun byder på brands. Fx. Blend. Og så skal du lede dem til denne side: http://www.jollyyoung.dk/blend-she.php. Medmindre de søger på 'Blend bukser', så led dem direkte til Blend bukser.

- Få lavet en ny 'Læg i kurv'-knap, den skal gerne være grøn, og springe i øjnene

- Sørg for at 'Læg i kurv'-knappen er 'above the fold', så der ikke skal scrolles når man kommer ind på produktsiden.

- Når man er i kurven, så lav 'Gå videre'-knappen MEGET større, og flottere. Den er svær at se. Det samme gælder alle de videre step i købsprocessen.

- Fjern login-mulighede

- Skriv tydeligt hvad fragten er, oppe i topbanneret

- Fjern 'adgangskode'-feltet

- Når man klikker videre fra adresseindtastning, så send folk direkte til betalingen.

- Lav betalingsdelen integreret på din shop. Når man går til betaling skifter det jo design, og det er ikke optimalt. Se evt. på www.USBshoppen.dk, hvordan det er gjort.

- Lav noget søgemaskineoptimering, du kan starte med at læse mine 10 SEO tips til webshops, og så bagefter kan du nuppe de 5 nemme og stærke links til dit site.

Det er egentligt også mine første tanker! YesYes Mere call to action :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Stiltex Aps Skrevet kl. 08:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mange tak til Jer alle Smile

Jeg går i gang med alle Jeres forslag med det samme..måske bliver jeg nød til at ændre shoppen fuldstændigt, og helt sikkert for jeg brug for en professionelt hjælp.

1000 tak Smile

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)