Jeg er på jagt efter sider med salg af mobiltelefoner generelt med "Tastatur" og gerne noget med "Nokia & Sony Ericsson". De skulle gerne være uden abonnement.
De er ofte billigere hos Bilka og Elgiganten, end indkøbsprisen hos Brightpoint. Hvis dit eneste krav er tastatur, så kan du få Nokia mobiler til omkring 200 kr.
De er ofte billigere hos Bilka og Elgiganten, end indkøbsprisen hos Brightpoint. Hvis dit eneste krav er tastatur, så kan du få Nokia mobiler til omkring 200 kr.
hmmm har du fået hedeslag? og der er dårligt halvt så varmt derhjemme som hernede i sidste uge :)
Sony Ericcson Xperia Pro har tastatur som efterlyses.
Måske forstår jeg hvad du spørger om. Jeg er ved at gå amok over såkaldte smartphones som er alletiders undtagen til at ringe fra. Har en Xperia Pro med tastatyr der glides ud - lækker men den virker bar ikke ordentligt som telefon, da du skal igennem tre skærme for at afbryde et opkald
Når du skriver tastatur er det så til SMS/Email eller er det en telefon der rent faktisk virker til at ringe fra du søger?
Når du søger sites, så vil jeg foreslå pricerunner.dk uanset hvad du søger af telefoner. (Sidste gode telefon jeg havde var Nokia E71 selvom menuerne er gammeldags)