Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge online. Hvordan?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Toxvig:

Affiliate er genialt og der kan virkelig tjenes mange penge på det, når man først lige finder ud af hvordan det fungere. Bare til inspiration kan jeg fortælle dig at jeg som 13 årig, tjente over 5000 kr. i December måned 2011;)

Der er ikke specielt mange affiliate netværk der tillader personer under 18 år... Men du kan tilmelde Partner-ads og hvis nok også Smart-Response.

Læs en masse om affiliate, seo, linkbuilding osv. (seo og linkbuilding er vigtigt og du kan ikke undvære det, som jeg troede da jeg gik igang)

Kan anbefale:

Simonsiger.dk

Antphilosophy.com (gratis ebog) (tjek under podcast:O)

Denniskjaergaard.com (download hans gratis ebog)

http://www.concept-i.dk/blog

Bliv ved og giv ikke op før du har nået dit mål, er mit bedste råd;)

Hvis du har nogle spørgsmål kan du også sende mig en PB:D

Hej Kasper.

Det med den 13 årige, lyder jo meget fedt, men der skal virkelig os en idé bag hvis man tjener så meget.

Og det med affiliate netværk, du har ret i at der er ikke særlig mange som tillader at man er under 18, det er lidt træls, men sådan er det vel. Er partner-ads eller Smart-Response gode? :-)

SEO skal os bare være på plads, ellers får du ikke meget tracking fra google.

Alle de sites du har anbefalet, har Antphilosophy's ebog, men har ikke været på de andre endnu.

Med Venlig Hilsen Peter.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:38

Marco Poul:

Peter Knude:

Marco Poul:

Hej Peter,

En anden idé til at tjene penge online er at bruge Fiverr. Hvis du fx er rigtig god til computere, kan du sætte et gig op (et gig er et job du udføre for 5$ pr) omkring at hjælpe andre med computere i 10minutter, eller ligende. Der er rigtig, rigtig mange muligheder! Bare tænk på hvad du er god til og sæt det op til et gig. En anden mulighed for et gig er at lave en form for e-book med indhold der interessere dig. 5$ er kun ca 28kroner, men ens gig behøver ikke at tage alverdens tid at udføre.

Hvis du mangler inspiration til at tjene penge med Fiverr, kan du besøge min hjemmeside FiveGigg.

De bedste hilsner

Marco Poul

Hej Marco Poul.

Jeg vil da lige kigge lidt nærmere på det, hvad for eksempel kan man gøre det med? :-)

Har du gjort det før.

Med Venlig Hilsen Peter.

Jamen det kan være alt du interessere dig inden for, som du har nogle evner med. Der er både folk der bruger deres talenter og folk der bare laver skøre gigs som fx at de vil skrive en tekst på deres læber. Men lige gyldigt hvad man vil sælge, så så længe det er fedt, skørt, unikt eller brugbart og får promotion, så sælger det!

/Marco Poul

Hej Marco Poul.

Så jeg kan faktisk tjene penge, på at underholde folk, eller hjælpe dem med noget eller hvad? :-)

Med Venlig Hilsen Peter.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 14:24

Peter Knude:

Marco Poul:

Peter Knude:

Marco Poul:

Hej Peter,

En anden idé til at tjene penge online er at bruge Fiverr. Hvis du fx er rigtig god til computere, kan du sætte et gig op (et gig er et job du udføre for 5$ pr) omkring at hjælpe andre med computere i 10minutter, eller ligende. Der er rigtig, rigtig mange muligheder! Bare tænk på hvad du er god til og sæt det op til et gig. En anden mulighed for et gig er at lave en form for e-book med indhold der interessere dig. 5$ er kun ca 28kroner, men ens gig behøver ikke at tage alverdens tid at udføre.

Hvis du mangler inspiration til at tjene penge med Fiverr, kan du besøge min hjemmeside FiveGigg.

De bedste hilsner

Marco Poul

Hej Marco Poul.

Jeg vil da lige kigge lidt nærmere på det, hvad for eksempel kan man gøre det med? :-)

Har du gjort det før.

Med Venlig Hilsen Peter.

Jamen det kan være alt du interessere dig inden for, som du har nogle evner med. Der er både folk der bruger deres talenter og folk der bare laver skøre gigs som fx at de vil skrive en tekst på deres læber. Men lige gyldigt hvad man vil sælge, så så længe det er fedt, skørt, unikt eller brugbart og får promotion, så sælger det!

/Marco Poul

Hej Marco Poul.

Så jeg kan faktisk tjene penge, på at underholde folk, eller hjælpe dem med noget eller hvad? :-)

Med Venlig Hilsen Peter.

Ja, lige præcis. Hvad har du af interesser? Og er der noget specielt du er god til?

Det kan være at jeg kan give dig nogle idéer til hvilke gigs/jobs du kan lave. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26

Marco Poul:

Peter Knude:

Marco Poul:

Peter Knude:

Marco Poul:

Hej Peter,

De bedste hilsner

Marco Poul

Hej Marco Poul.

Har du gjort det før.

Med Venlig Hilsen Peter.

/Marco Poul

Hej Marco Poul.

Med Venlig Hilsen Peter.

Ja, lige præcis. Hvad har du af interesser? Og er der noget specielt du er god til?

Det kan være at jeg kan give dig nogle idéer til hvilke gigs/jobs du kan lave. :)

Hej Marco Poul.

Min største interesse er computer, og generelt IT.

Du kan lige ansøge mig på skype: PeterKnudeBusiness

Så kan vi lige tage den derfra :-)

Med Venlig Hilsen Peter.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)