Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge online. Hvordan?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

En anden idé til at tjene penge online er at bruge Fiverr. Hvis du fx er rigtig god til computere, kan du sætte et gig op (et gig er et job du udføre for 5$ pr) omkring at hjælpe andre med computere i 10minutter, eller ligende. Der er rigtig, rigtig mange muligheder! Bare tænk på hvad du er god til og sæt det op til et gig. En anden mulighed for et gig er at lave en form for e-book med indhold der interessere dig. 5$ er kun ca 28kroner, men ens gig behøver ikke at tage alverdens tid at udføre.

Hvis du mangler inspiration til at tjene penge med Fiverr, kan du besøge min hjemmeside FiveGigg.

De bedste hilsner

Marco Poul

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:31

Peter Knude:

Lasse Smith:

Du går i gang idag og lære af dine fejl.

Byg en hjemmeside om det du interessere dig for, som du kan tjene penge på.

Tak for svaret.

Her er min idé til sitet: http://www.amino.dk/forums/t/162374.aspx

Tænk stort!...

Jeg har læst den anden tråd, du vil tjene lide på reklamer med top 25 liste osv.

Men har du sat dig ned og tænkt hvad du ellers kan bruge dit produkt til?

Lad os sige du skriver blog indlæg, hvor du har stort fokus på kvalitet, hvad kan du ellers bruge det til?

Kunne du samle det til en ebog og oversætte det til f.eks. flere sprog og udgive det på Amazon, iBookstore osv.

Have det på din blog for reklamernes skyld.

Smide reklamer og indholdet i en PDF og læg den på torrent sider.

Kan du bruge indholdet til at sende folk videre til digitale filer som du kan tjene ekstra på.

Du kan gøre det på mange måder og genbrug af indhold / produkt er en god ideSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 20:34

Hey Peter ;)

Fedt du vil ud og tjene lidt penge! Hvis du har lyst til en snak kan du fange mig på skype: madssingers 

Mvh
Mads 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:34

Marco Poul:

Hej Peter,

En anden idé til at tjene penge online er at bruge Fiverr. Hvis du fx er rigtig god til computere, kan du sætte et gig op (et gig er et job du udføre for 5$ pr) omkring at hjælpe andre med computere i 10minutter, eller ligende. Der er rigtig, rigtig mange muligheder! Bare tænk på hvad du er god til og sæt det op til et gig. En anden mulighed for et gig er at lave en form for e-book med indhold der interessere dig. 5$ er kun ca 28kroner, men ens gig behøver ikke at tage alverdens tid at udføre.

Hvis du mangler inspiration til at tjene penge med Fiverr, kan du besøge min hjemmeside FiveGigg.

De bedste hilsner

Marco Poul

God ide, genbrug indholdet som en gig på Fiverr.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35

Casper Jensen - Affiliate Marketing:

Hej, Peter. Dejligt at møde andre unge iværksættere herinde - det er dejligt at man ikke er alene! ;-).

Jeg er pt. igang med en stor guide hvor jeg kommer ind på alle punkterne, når det gælder om at lave en hjemmeside som man kan tjene penge på - nemlig, Affiliate Marketing.

Og forresten! Dejligt at du tør spørge, og dejligt at du vil igang - der kan virkelig være mange penge at hente, hvis man tager det seriøst.

Hej Casper.

Ja det er dejligt at møde andre der vil iværksætte noget, som os er unge.
Til at starte med, da jeg postede den, så tænkte jeg "Nej Peter, det er der nok ingen der vil kommentere." Så gik der en time, og nu er der så intens gang i debatten :-).

Altså, jeg ville ikke have noget imod at læse din guide. Ja, det er altid dejligt at der er nogen at snakke med tingene om, vi må lige finde ud af noget med et samarbejde, hvis du skulle have lyst. Ja, det er virkelig mange penge at hente, har jeg hørt, glæder mig os til at komme i gang.

Med Venlig Hilsen Peter.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:38

Marco Poul:

Hej Peter,

De bedste hilsner

Marco Poul

Hej Marco Poul.

Jeg vil da lige kigge lidt nærmere på det, hvad for eksempel kan man gøre det med? :-)

Har du gjort det før.

Med Venlig Hilsen Peter.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39

Jeg er pt. igang med en stor guide hvor jeg kommer ind på alle punkterne, når det gælder om at lave en hjemmeside som man kan tjene penge på - nemlig, Affiliate Marketing.

Jeg glemte lige et link! ;-). My bad.

http://pengetjen.dk/tjen-penge-pa-en-hjemmeside/

Tak Casper. Det vil jeg kigge nærmere på :-).

Med Venlig Hilsen Peter.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40

Mads Singers:

Hey Peter ;)

Fedt du vil ud og tjene lidt penge! Hvis du har lyst til en snak kan du fange mig på skype: madssingers 

Mvh
Mads 

Hej Mads.

Jeg vil da lige ansøge dig på skype, så kan vi måske skrive eller snakke noget bussiness :-)

Med Venlig Hilsen Peter.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48

Lasse Smith:

Peter Knude:

Lasse Smith:

Du går i gang idag og lære af dine fejl.

Byg en hjemmeside om det du interessere dig for, som du kan tjene penge på.

Tak for svaret.

Her er min idé til sitet: http://www.amino.dk/forums/t/162374.aspx

Tænk stort!...

Jeg har læst den anden tråd, du vil tjene lide på reklamer med top 25 liste osv.

Men har du sat dig ned og tænkt hvad du ellers kan bruge dit produkt til?

Lad os sige du skriver blog indlæg, hvor du har stort fokus på kvalitet, hvad kan du ellers bruge det til?

Kunne du samle det til en ebog og oversætte det til f.eks. flere sprog og udgive det på Amazon, iBookstore osv.

Have det på din blog for reklamernes skyld.

Smide reklamer og indholdet i en PDF og læg den på torrent sider.

Kan du bruge indholdet til at sende folk videre til digitale filer som du kan tjene ekstra på.

Du kan gøre det på mange måder og genbrug af indhold / produkt er en god ideSmile

Hej Lasse.

Jeg har tit tænkt på at lave en ebook, men har bare ikke fundet ud af hvad den skal indholde.

Det ville jo os være en stor mulighed, for at tjene nogle penge.

Ja, hvis jeg skriver en ebook, så skal den jo selvfølgelig være på engelsk, for det er jo et sprog som alle forstår.

Amazon, er os en stor mulighed for at få solgt noget, så skal det bare tænkes igennem, hvordan de får det med det samme, og andet.

Ja, det med at ebooken os kan bruges til at sælge andre ting i, det er faktisk os en god mulighed.

Tak for idéen, jeg håber at jeg får brugt den.

Med Venlig Hilsen Peter.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)