Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For 500 Kr Linkbuilding ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Hvis jeg skulle bruge 500 Kr på linkbuilding på danske sites, hvor meget (eller lidt) kan jeg forvente at få.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:16

Det kommer an på kvaliteten af de links du ønsker, samt hvem du bruger ;)

Men fra 25 til flere tusinde spam links. 

Jeg mener at de fleste steder ligger på ligeomkring 10,- pr. link.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:10
Ja ok, mange tak for svaret, har fået lidt anbefanlinger som PM, men der skal nok lidt flere penge til, det også ok hvis det har noget værdi :-)

Mvh
Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 16:01

Hos os får du linkbuilding via. vores backlinks pakke for 400kr. ex-moms. Men alt efter hvilket søgeord du ønsker skal du putte flere penge i din seo.

Men kig forbi min webshop og se tilbudene. Et lille eksempel på backlinks pakken er ordet tømrer . " tjek den via google.dk og se dens placering".

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NY:

Kan du venligst uddybe, hvad der gør at du skriver "fra 25" og ovenover dette har skrevet om kvalitet?

Du skal da være ufatteligt heldig, dygtig og hardcore for at skaffe 25 super kvalitet links til de penge? :-)

Frank, jeg tror du er bedre tjent med at spare op til en løsning hos fageksperter. Så kan du indtil da, selv linkbuilde i det omfang du nu har mulighed for :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:33

Mickel Pedersen:

NY:

Kan du venligst uddybe, hvad der gør at du skriver "fra 25" og ovenover dette har skrevet om kvalitet?

Du skal da være ufatteligt heldig, dygtig og hardcore for at skaffe 25 super kvalitet links til de penge? :-)

Frank, jeg tror du er bedre tjent med at spare op til en løsning hos fageksperter. Så kan du indtil da, selv linkbuilde i det omfang du nu har mulighed for :-)

Well, jeg er ikke ekspert. Og jeg sælger ikke linkbuilding. Men jeg ville sagtens kunne leve af at sælge links til 20,- stk, for gode links som rent faktisk også ses af folk, og som ligger på høj PR domæner. 

Og jeg er selvfølgelig godt klar over, at du aldrig får 25 links fra nyhedsaviser for 500,- men kvalitets links kan skaffes mange steder.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

NY:
Well, jeg er ikke ekspert. Og jeg sælger ikke linkbuilding. Men jeg ville sagtens kunne leve af at sælge links til 20,- stk, for gode links som rent faktisk også ses af folk, og som ligger på høj PR domæner. 

Aarrggh, det vil sige du skal lave 8 kvalitetslink i timen, konstant hver arbejdstime hele måneden (dvs. et nyt link hvert 7,5 minut), for at holde 25.000 om måneden.

Det kræver vist en definition af "kvalitets-links" eller en anden definition af "sagtens" end jeg kender til Smile

Cool
/Brian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)