Det kommer an på kvaliteten af de links du ønsker, samt hvem du bruger ;)
Men fra 25 til flere tusinde spam links.
Jeg mener at de fleste steder ligger på ligeomkring 10,- pr. link.
Kan du venligst uddybe, hvad der gør at du skriver "fra 25" og ovenover dette har skrevet om kvalitet?
Du skal da være ufatteligt heldig, dygtig og hardcore for at skaffe 25 super kvalitet links til de penge? :-)
Frank, jeg tror du er bedre tjent med at spare op til en løsning hos fageksperter. Så kan du indtil da, selv linkbuilde i det omfang du nu har mulighed for :-)
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Det kommer an på kvaliteten af de links du ønsker, samt hvem du bruger ;)
Men fra 25 til flere tusinde spam links.
Jeg mener at de fleste steder ligger på ligeomkring 10,- pr. link.
Kan du venligst uddybe, hvad der gør at du skriver "fra 25" og ovenover dette har skrevet om kvalitet?
Du skal da være ufatteligt heldig, dygtig og hardcore for at skaffe 25 super kvalitet links til de penge? :-)
Frank, jeg tror du er bedre tjent med at spare op til en løsning hos fageksperter. Så kan du indtil da, selv linkbuilde i det omfang du nu har mulighed for :-)
Well, jeg er ikke ekspert. Og jeg sælger ikke linkbuilding. Men jeg ville sagtens kunne leve af at sælge links til 20,- stk, for gode links som rent faktisk også ses af folk, og som ligger på høj PR domæner.
Og jeg er selvfølgelig godt klar over, at du aldrig får 25 links fra nyhedsaviser for 500,- men kvalitets links kan skaffes mange steder.
Well, jeg er ikke ekspert. Og jeg sælger ikke linkbuilding. Men jeg ville sagtens kunne leve af at sælge links til 20,- stk, for gode links som rent faktisk også ses af folk, og som ligger på høj PR domæner.
Aarrggh, det vil sige du skal lave 8 kvalitetslink i timen, konstant hver arbejdstime hele måneden (dvs. et nyt link hvert 7,5 minut), for at holde 25.000 om måneden.
Det kræver vist en definition af "kvalitets-links" eller en anden definition af "sagtens" end jeg kender til