Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google har sparket mig ud... Men hvorfor?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 30
Fra  SpeedyAutoparts ApS Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg åbnede et nyt website den 1.marts som sælger autoreservedele online. Siden vil jeg påstå er nogenlunde pænt sat op SEO mæssigt uden nogen form for ballade.

Google har da også taget rigtigt godt imod os og vi har i følge www.prchecker.info fået en pagerank 3 allerede.

I natten mellem den 14. og 15. maj skete der noget uventet. Pludselig var trafikken drastisk reduceret fra google. Vi gik fra 600-700 kliks om dagen til 150-200 kliks om dagen.

Der har været megen snak omkring googles penguin update. Men burde den ikke være fuldt rullet ud efterhånden? Desuden kan jeg ikke se nogen grund til at SpeedyAutoparts.dk skulle rammes af denne opdatering.

Fra google webmaster tools

Tendensen er den samme i google analytics.

Vi har kun lavet let linkbuilding på danske linksamlinger. Jeg syntes vi opfører os pænt.

Jeg håber der er en af jer Aminoer der sidste med det gyldne råd :)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:23

Hvilke søgeord får du dine besøgende fra, og hvordan lå du tidligere på de søgeord?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 14:26

Det lyder præcist som det samme jeg har været udefor. Dog er det ikke lykkes mig at finde frem til nogen årsag. Hvis du bliver klogere, så vil jeg meget gerne høre :-)

 iPhone 6

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:38

vis kun er en måneden gamle siden er det meget normalt det går ned ad , det gør det normalt med alle nye hjemmesider de går op ad og ned ad i starten og normalt vis man forsætter med at forbedre siden kommer den op igen og tit bedre end før , husk tit bølger den frem og tilbage i starten i mange måneder det er meget normalt google skal lige se din side and , jeg ville tage det helt roligt vis jeg var dig og forsætte der ud ad bare med at forbedre siden .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej Crein og andre,

Jeg har skrevet lidt om Google Penguin her

Måske du kan bruge noget af det ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Dragør
Tilmeldt 24. Mar 12
Fra  SpeedyAutoparts ApS Skrevet kl. 15:07

To søgeord hvor jeg længe har ligget på første side er "motorhjelm" eller "bremseskiver"

Motorhjelm er der ikke megen konkurrence på og vi ligger nu på side 2.

Bremseskiver er vi også røget om på side to.

Jeg har ikke holdt så meget øje med de enkelte søgeord.

Fra Dragør
Tilmeldt 24. Mar 12
Fra  SpeedyAutoparts ApS Skrevet kl. 15:09

Styrekugle har vi ligget helt i top på. Og nu er vi havnet god nede af side 1

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 15:30

Majestic viser kun 9 (!) backlinks på sitewide niveau til din side? Du skal i hvert fald få nogle stærke links ind til din side. 

Lige hvorfor du skulle være faldet kan jeg ikke svare dig på, men det er altså stærke sider der ligger i SERPS på f.eks. motorhjelm, sider som EB, LDS, ING m.m.

Men jeg er ikke SEO-ekspert, det kan være der kommer én der har en god forklaring på dit fald.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:39

crein:

den side der er faldet er den ikke fra marts af i år , det , så er siden meget ny og det er meget normalt nye sider falder og stiger i starten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 15:47

Mikael christiansen:

crein:

den side der er faldet er den ikke fra marts af i år , det , så er siden meget ny og det er meget normalt nye sider falder og stiger i starten

Domænet er fra 29. Juni 2011

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)