Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg er ny her:)

Jeg har lige åbnet min shop, og søger lidt feedback, tips osv. på design, brugervenlighed osv.

Håber i kan hjælpe:)

Mvh joachim
www.petsupply.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan godt lide det enkle layout, det er dejligt overskueligt ast komme rundt i butikken.

Kurven fungerer også nemt og overskueligt.

Hvad jeg ikke kan lide er blandt andet dette i jeres betingelser under punktet fortrydelsesret:


Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg (til private) -
det gælder ikke varer afhentet i vor butik og heller ikke varer solgt
til virksomheder. Der er ingen fortrydelsesret ved skaffevarer når
depositum er betalt.

Ovenstående er ikke lovlige krav at stille, så længe aftalen om handel er indgået via internettet/fjernsalg er leveringen af varen ligegyldig, derfor har forbrugeren også returret selvom varen er bestilt på nettet, men måske både betalt og afhentet i butikken, da det er måden for aftalens indgåelse der har relevans for returretten.

Ydermere har forbrugeren også returret på specielt fremskaffede varer.
Varer der er specielt produceret/tilpasset til kunden er der derimod ikke returret på, hvilket kunden så selvfølgelig skal gøres opmærksom på ved bestilling..

Og når det så er sagt - Så velkommen her på Amino

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 2. Jun 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for info:) Det vidste jeg ikke. Bliver straks rettet.
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

velkommen til Amino, held og lykke med din hjemmeside.

 

Jeg ved ikke om det kun er min browser, det er ikke alle kategori-overskrifter, der er billeder på, er det bevidst? f.eks. under varegruppen Belysning er der ikke billede ovenpå HQI overskriften.

 

Når man anvender søgningen, får man som resultat kun en liste med forskellige beløb kr., uden navn billede, kun beløb.

 

Ellers virker hjemmesiden overskueligt og nem at finde rundt i.

 

Med venlig hilsen

 

WonderPizza DK

Tilmeldt 2. Jun 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, det med søgefunktionen er ved at blive rettet, er pænt irreterende at det ikke fungerer.

Arbejder stadig på siden, det er selvfølgelig meningen der skal billeder på alle kategorioverskrifter.

Jeg er meget glad for at høre, at folk synes den er nem at finde rundt i :-)

Flere meninger modtages gerne:)

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej og velkommen til amino.

Tilykke med din shop.

Her er de ting jeg lige hurtigt faldt over..

1. Gør de betalingskort som i modtager synlige på forsiden. Så er men ikke et sekund i tvivl om at det er en shop. Dette vil helt sikkert give flere salg.
2. Browserkompatibilitet. Der er lidt små fejl rundt omkring hvis man ser din shop i FireFox.
3. Arbejde mere med at gøre jeres shop unik. Gerne med unikt design og bedre og mere personlig beskrivelser af folkene bag. Evt. med billeder. Det giver trykhed.
4. Savner firmaoplysninger under kontaktoplysninger. CVR telefon email osv.

I er velkommen til at hente inspiration på vores shop, hvis der er noget i kan bruge. http://www.its4dogs.dk . Vi har været igang i ca. 40 dage og med virkelig stor succes. Shoppen er ligeledes bygget på OSC.

EDIT: Så lige at i havde betalingskort på forsiden. Men placeringen i bunden af forsiden gjorde at jeg ikke så dem straks. Det havede nemt kostet et salg.

Held og lykke med shoppen

God weekend

Charly
 

Tilmeldt 2. Jun 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak igen for svarene. Der var nogen ting jeg overhovedet ikke havde tænkt på:)
Skal vist have kontakten min udbyder mht. firefox prob. kan godt se det når du siger det

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)