Hej, |
Ja, du kan have 10 addon domæner med hver sin sti.
VH. GrN.dk
Hej, |
Ja, du kan have 10 addon domæner med hver sin sti. VH. GrN.dk |
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Jep det lyder ligesom gigahosts setup bortset fra de ikke har begrænsning for antal |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Nu bliver det mere kompliceret! Har tilkøbt 1 dedikeret IP adresse. Ved du om denne IP adresse så kun gælder for det primære domæne jeg angav ved oprettelsen hos dem? Eller gælder denne dedikerede IP adresse for alle 10 domæner? |
så har du en hel 100% egen unik ip til den ene hjemmeside de andre 9 sider deler du ip med alle de andre der er på server ip = det er server adresse den der har en server køber en ip så den kan svare ud til internet men en der har en server kan godt købe flere ip til samme server |
Hej Ronni, Den dedikerede IP gælder for alle 10 domæner (det primære og de 9 addon) på dit webhotel. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
hvad de sagde til mig jeg kunne selv bestemme hvilken domæne man tilføjer en unik ip og jeg kunne godt få en unik ip til hver eneste domæne |
Det kommer ad på deres setup. det er muligt at gøre begge dele |
Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk
nå men tror også jeg har forstået dem korrekt det svar jeg fik fra dem per mail |
Tjekker du kontrolpanelet for din Meebox konto, vil du kunne se noget lignende: Account Information
Det står oppe i højre hjørne af kontrolpanelets forside. Alle de addon domæner, du måtte tilføje det købte webhotel, deler den Shared Ip Address. Og når du har hostet 50 på det samme webhotel, kan du jo altid købe endnu en WebBox50 pakke. Det kan sagtens lade sig gøre. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn