Jeg bruger PayPal - altid når jeg handler online, hvis det er en mulighed på den shop. Altid PayPal! |
Det var så meningen der skulle være et link til en anden Amino tråd men det har jeg nok ikke ret til at indsætte ;-)
Jeg bruger PayPal - altid når jeg handler online, hvis det er en mulighed på den shop. Altid PayPal! |
Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!
I skal alle endnu engang have mange tak for alt jeres feedback. Jeg har pt. kun en "almindelig dankort/ visadankort " betalings-funktion. Endnu en tak ! Mvh Daniel |
Selvom Paypal koster mere på hver enkelt transaktion kan det jo godt samlet set være den billigste løsning indtil webshoppen når op på en omsætning som gør det økonomisk fornuftigt at skift til Nets (eller lign.)
Og netop et stort depositum kunne jo være yderligere en årsag til at den lille netshop fravælger Nets og Dankortet. For de som vil have Dankort men helst ikke vil have Nets vil jeg minde om Paypal's konkurrent, Moneybookers eller Skrill som det hedder nu. |
Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk
Jeg bruger udelukkende Paypal eller kontooverførsel på den ene af mine sider pga. lille omsætning på et nicheprodukt. Det fungerer udmærket. Skulle der komme mere gang i den, skal der helt sikkert alm. betalingsmuligheder på. I forbindelse med klienter i udlandet - specielt USA - bruger jeg ikke andet end Paypal. Jeg synes, Paypal fungerer upåklageligt... dog gebyrer. |