Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger DU paypal når du handler ?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger PayPal - altid når jeg handler online, hvis det er en mulighed på den shop.

Altid PayPal!

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 20:02

Det var så meningen der skulle være et link til en anden Amino tråd men det har jeg nok ikke ret til at indsætte ;-)

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 20:43

I skal alle endnu engang have mange tak for alt jeres feedback. Big Smile

Jeg har pt. kun en "almindelig dankort/ visadankort " betalings-funktion.
Men det ser da ud til at flere af jer er mere positive over Paypal, end jeg. Derfor må jeg hellere få sat paypal op på siden inden for nær fremtid.

Endnu en tak !

Mvh Daniel

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 05:21

Jesper Laugesen:
Sund fornuft ? At køre Paypal med langt højere transaktionsgebyrer - nej det har jeg svært ved at se. :)

Selvom Paypal koster mere på hver enkelt transaktion kan det jo godt samlet set være den billigste løsning indtil webshoppen når op på en omsætning som gør det økonomisk fornuftigt at skift til Nets (eller lign.)

Jesper Laugesen:
Eneste gode grund jeg ser til ikke at have dankort er at Nets ( efter hvad jeg hører) nogen gange stiller helt urimelige høje krav til depositum

Og netop et stort depositum kunne jo være yderligere en årsag til at den lille netshop fravælger Nets og Dankortet.
Medmindre man kan få banken til at stille garanti, så er man jo nødt til at medregne depositum i opstartsudgiften, og så bliver Nets hurtigt til et dyrt bekendtskab sammenlignet med Paypal

For de som vil have Dankort men helst ikke vil have Nets vil jeg minde om Paypal's konkurrent, Moneybookers eller Skrill som det hedder nu.
Det fungerer helt på samme måde som Paypal, men modtager desuden betaling via Dankort og Nordea Netbank - ihvertfald efter hvad de skriver. Jeg har ikke haft mulighed for at teste de to da jeg ikke har nogen af delene.
En anden fordel ved Moneybookers (Skrill) er at man kan få udstedt et MasterCard til sin konto hos dem, og på den måde have adgang til de penge der står på kontoen.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 09:02

Jeg bruger udelukkende Paypal eller kontooverførsel på den ene af mine sider pga. lille omsætning på et nicheprodukt. Det fungerer udmærket. Skulle der komme mere gang i den, skal der helt sikkert alm. betalingsmuligheder på.

I forbindelse med klienter i udlandet - specielt USA - bruger jeg ikke andet end Paypal. Jeg synes, Paypal fungerer upåklageligt... dog gebyrer.

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)