Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger DU paypal når du handler ?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker endnu engang for jeres svar Big Smile

I min webshop sælger jeg frisørprodukter, til private kunder. Over 95% vælger dankort/ visadankort som deres betalingsmiddel. Dette tilbydes nu via en af de nets/ pbs-godkendte løsninger (dibs, quickpay osv.).

Men da der som sagt kun er en meget lille andel der ønsker at benytte mastercard, så synes jeg det er for dyrt at integrere (Da nets/ pbs tager et reativt stort gebyr - i omegen af 5000 kr. første år).

Ville DU benytte en webshop (til køb af frisørprodukter), hvis du kun kunne vælge Dankort/ visadankort via en "anerkendt" udbyder, og så paypal hvis du ville handle med mastercard ?
Eller vil du mene det er en "blåstempling" og "fortroligheds-faktor" at tage imod de udelandske kort?

Mvh Daniel

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 14:00

Hej Daniel.

Jeg bruger selv Paypal i min shop løsning, det fungerer rigtig godt som betalingsgateway, kunden har mulighed for selvfølgelig at betale direkte med Paypal men samtidig giver det også kunden mulighed for at tjekke ud og betale med visa og mastercard selv om kunden ikke har en Paypal konto. På den måde sparer jeg mange penge i forhold til PBS og en kreditkort indløser som epay eller euroline.  Jeg har valgt også at vise kunden at de kan betale med dankort ( se evt denne side hvordan jeg har valgt at strukturerer det http://www.northregion.dk/content/5-sikker-betaling ) Når banker i dag udsteder dankort er der som regel også visa med, det er meget sjældent at bankerne kun udsteder en rent dankort.

Så for mig er det en god og billig løsning, ulempen er at det ikke endnu er alle danskere der er fortrolige med det, selv om det er er sikker betalingsløsning.

Udover det har jeg også mulighed for at kunden kan betale via moneybrookers (skrill) og almindelig bankoverførsel.

På den måde er jeg godt dækket ind over betalingsmuligheder for kunderne.

Jeg tror i fremtiden at Paypal bliver bedre og bedre med integration at betalingsløsning til danske webshops og vil være en stor konkurrent til PBS og alle de andre som er meget dyrer som løsning.

Men vil gerne slå fast at jeg sikkert vil få et endnu større salg ved at benytte de traditionelle betalingsløsninger der er på det danske marked i dag.

God fornøjelse med det :-)

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 14:07

shopKONRAD.dk:
Men da der som sagt kun er en meget lille andel der ønsker at benytte mastercard, så synes jeg det er for dyrt at integrere (Da nets/ pbs tager et reativt stort gebyr - i omegen af 5000 kr. første år).

Vil foreslå kun at bruge nets til dankort og så EUROLINE til visa/mastercard http://www.euroline.se/dk/startdk.htm, indløsningsaftalen er gratis for EUROLINE.
Disclaimer: Ingen affilering med EUROLINE, blot tilfreds kunde  
Wow, Nets gør det ikke nemt - prøvede lige at finde Nets seneste prisliste, godt gemt men det lykkedes: https://www.teller.com/Global/teller.dk/12624_TELLER_TEL024_Betalingskortaftale_Prisliste_11proof.pdf

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:08

Jeg er stor fan af paypal men desværre bruger man det ikke så meget i dk

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 14:18

Hej Kim,

Takker :)

Jeg kender overhoved ikke til euroline - Så det må jeg hellere lige få kigget lidt på i morgen. Det ser i hvert fald ud til at være en værdig konkurrent til PBS / nets.

Mvh Daniel

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 14:22

Hej Frank,

Mange tak for dit svar.

Jeg tror helt sikkert også mere på paypal i fremtiden (det er jo stort brugt i udlandet). Derudover skal betaling jo være let og ligetil - da det ellers ville give irritetion nok til at man finder en anden webshop næste gang. Men paypal ER jo netop ligetil, hvis bare man har en konto.
Så det skal bare udbredes noget mere, så flere finder tryghed med det :) Men det er vel endnu en grund til at integrere det i ens webshop - at sprede budskabet.

Mvh Daniel

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 16:30

Som køber bruger jeg ubetinget PayPal - det er faktisk lettere end at skulle have Dankortet op af lommen for at indtaste konto etc. - du logger bare på PayPal, bekræfter købet og klikker accepter.

Hvis en køber IKKE har PayPal konto, kan de alligevel med masters/visa etc. betale - Jo, de skal indtaste navn+adresse+email, for derefter at bekræfte og acceptere købet - så er det altså ikke sværere...

Som sælger - og ejer af en lille webbiks - så er det altså nemmere og billigere at lave en PayPal-løsning. Intet salg = ingen udgifter. Dét tiltaler mig uhyre meget ift. Dankort-løsninger. Og hvem er det lige, der skal betale i den sidste ende? - det er kunden.

PayPal er Ebay's betalingsdel. Den Blå Avis er nu ejet af Ebay, derfor naturligt med PayPal på DBA. At Ebay for webshops nu er blevt ret bøvlet, og noget fanden har skabt, er en helt anden snak - men min personlige mening... Smile

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:39

Jeg handler gerne i en webshop som kun har paypal, jeg synes at det er rigtig nemt og kan en webshop holde sine udgifter nede, må det betyde billigere priser :-)

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 16:42

Hej!

Jeg bruger Paypal.

Dog ser jeg det ikke som en stor konkurrent til betalingskort.
- Det kan da sagtens være en god idé hvis du vil spare de 2 kroner, som det koster i gebyr ved at bruge blandt andet mastercard online.

Hvis jeg har penge på Paypal, så vælger jeg Paypal istedet for Mastercard.

Men tja.. Jeg er faktisk ligeglad.. :-)

Håber du kunne bruge det. 

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:44

Jesper Sommer @ Som sælger - og ejer af en lille webbiks - så er det altså nemmere og billigere at lave en PayPal-løsning. Intet salg = ingen udgifter.

Og lige nøjagtig der synes jeg webshop ejere går galt i byen.

Det er ikke hvad der er den bedste/nemmeste løsning for dig - men for dine kunder.

Jeg vil endda sige at hvis dkk 1.000,- om året til Dankort betyder noget som helst, ja så er det lige før det ikke er umagen værd at åbne webshop.

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)