Hej Alle Aminoer, Jeg er en ivrig læser herinde, og i giver mig en hel del svar og gode ideer. Mange tak for det! Dette er mit første indlæg, og har prøvet at søge lidt i tidligere indlæg. Men fandt ikke nogen relevante (nyere) indlæg omk. dette. PAYPAL - bruger du det, når du selv handler ? Jeg har i længere tid undgået dette (hvis der var andre muligheder), da jeg synes det var lidt "besværligt" (hvis man ikke opretter en konto). Men her de seneste måneder har jeg brugt det en del når jeg har handlet online selv. Det fungere jo fint, og kan se at bla. dba.dk nu også tilbyder deres kunder at bruge det = endnu flere direkte brugere. Derfor overvejer jeg selv at anvende det på min egen webshop. Bruger du selv paypal når du handler online ?? Ville du hellere vælge at bruge dit betalingskort direkte (hvis det var en mulighed) ? Ville du handle på en webshop, hvis der KUN var paypal som betalingsmulighed ? På forhånd tak ! Mvh Daniel |
Jeg er glad Paypal bruger, men en del af mine venner viger spontant væk fra det, da de opfatter det som usikkert. Jeg tror, det har noget at gøre med, at det opleves som besværligt, og at man ikke kan gennemskue hvad der sker, hvis der sker 'noget' (sikkerhedsbrist). Den danske Bank kan man trods alt tale med direkte ;-)
Min erfaring er også, at flere - men ikke et flertal - har bestemte meninger om, hvor det er mest fornuftigt at bruge Diners, Mastercard, Visa/Dankort etc. Fx ville det have været mere fornuftigt at bruge Mastercard til Cimber-flybilletterne (og andre flybilletter), da man så kan få pengene tilbage ved evt. konkurs.
Jeg er fuldstændig ukritisk, og - indrømmet - det koster, men ikke ofte (heldigvis)
/Marianne