Det er mig en gåde hvordan det lykkes visse butikker (OG bilforhandlere) at sælge noget som helst - udover det man helt specifikt går efter... Du kender det: Man træder ind i en butik, ekspedienten opdager dig nærmest ikke - eller synes nærmest det var skønnere du bare blev udenfor. Især bilforhandlere synes jeg har en mærkelig tendens til at undvige eller gøre absolut intet for at sælge biler... her følger historien om hvorfor jeg køre rundt i en kammerats bil (Twingo) for at hitte ud af om det er sådan en vi skal bytte den ene af slæderne ud med - fremfor at køre i den samme bil direkte fra bilforhandleren (den lokale Renault forhandler)... |
Helt enig med bilforhandlere, de er ikke særlig opmærksomme på de kunder som kommer ind i butikken, jeg har kun oplevet det få gange og Toyota er blandt de positive bilforhandlere som er opmærksom på en og kommer hen indenfor 30-60 sek.
Jeg oplevede at være hos Suzuki i over 10 min. uden at der kom en sælger ( det var tilbage i 2002 ) de kan være bleven bedre idag ?
ps. jeg arbejder ikke hos Toyota :-)