Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - opsætning af pages

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften. 

Er ved at ligge sidste hånd på min hjemmeside, mangler egentlig bare at oprette nogle pages og kopiere mit indhold ind.

Problemet er at jeg ikke er så glad for de opsætninger man kan vælge til sine pages. Er det ikke muligt for eksempel at lave samme opsætning på sine pages som på forsiden ?

Håber der er nogen der ved hvad jeg snakker om og kan finde ud af det :)

MvH.

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

slet ingen der ved noget om det :)?

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Du kan nemt lave din egen opsætning men det kræver nok at du ved bare lidt om PHP og WordPress kodning, men for lige at forklare det hurtigt. Så kan du bare lave en ny side, lad os kalde den page-nyside.php, her skal nu blot starte med følgende kode.

<?php

/* Template Name: Ny Side */

get_header();

?>

Herefter kan du sætte det op ligepræcis som du ønsker. Du kan evt prøve at kigge hvordan din standard side er sat op i page.php, alle de filer jeg omtaler her ligger i wp-content/themes/ og så i den mappe hvor dit tema ligger.

Når du har sat det op, vil "ny side" kunne vælges under template i sideopsætning når du opretter en ny side. Hvis alt dette ikke giver mening, så er det måske bedre du finder en som kan hjælpe dig med dette.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har jo sikkert valgt Wordpress netop på baggrund af dens brugervenlighed.

Hvis det er du skal have alle andre sider som din forside, så bliver du som Kristian skrev det, kender lidt til kodning. Med mindre der findes nogle plugins som gør dette for dig.

Du kan jo altid prøve at søge efter sådan et.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)