Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Administration af downloads af lydfiler samt betalingsmodul til web

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har længe leget med tanken om et unikt site med salg af  "særlige lydfiler" - noget som jeg iøvrigt har set/læst er i hastig fremgang i US. Jeg vil gerne lave en forretningplan, tror jeg kan få konceptet i gang for omkring kr. 50.000.-, altså en økonomisk størrelse som skulle være til at gå til.

Jeg har brug for nogen at tale med omkring den tekniske side af sagen. Her er jeg helt blank. Kan man købe sig til et download-program, hvad koster det, skal man stille en telefonisk support til rådighed ved eventuelle problemer med downloaded, og hvordan med betalingsdelen?

Hvis nogen med indblik i det alt det tekniske kunne være interesseret i måske "at lege med" - ja, så kunne det virkelig blive spændende.

Jeg er god til presseomtale, opsætning af hjemmeside, produktion af lydfilerne, mm, og jeg har masser af tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe

Der er flere webshop systemer der understøtter download af filer. F.eks. Prestashop, Så du kan løse det med en almindelig webshop + betalingsløsning. f.eks. epay

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe,

Jeg vil rigtig gerne høre mere om hvad du er igang med.

Det vi laver til daglig lyder påfaldende meget, som det du beskriver.

Vi har siden 2007 solgt div. coaching lydbøger, ebøger og videokurser som digitale download (og senere også fysiske medier), og har også at gøre med alt lige fra egenproduktion af produkter til opbygning af et salgsapparat rent teknisk.

Vi driver bl.a. hjemmesiden Mind-Set.dk - dit online kursuscenter og er i dag i yderligere 4 lande, ude med iPhone apps osv. så det rent tekniske er der helt styr på.

Jeg hører meget gerne fra dig, evt. med lidt info om hvad du går og pusler med - måske er der noget vi kan samarbejde om til alles fordel. Min email er kb snabela mind-set.dk.

Fortsat god lørdag!

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for foreløbige svar.

Kim, jeg har sendt en mail til dig.

God dag til alle!

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe,

Jeg har desværre ikke modtaget noget fra dig?

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejunkie er en mulighed http://www.e-junkie.com/ for den digitale håndtering og betaling af lydfil - du vil for $5 plus egen website kunne lave en hurtig Proof-of-concept på om der er noget at komme efter.

En ting du skal forholde dig til og spørge ind til uanset valgte løsning/leverandør er evt. DRM/sikring mod piratkopiering/distribuering af download link.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe

Har du fundet ud af en løsning med ovenstående?

Ellers kan vi tilbyde en webshopløsning hvor du kan sælge lydfiler og enten fakturere via faktura, kreditkort (nets/Euroline), paypal osv.

Løsningen koster 299 kr /md for vores basic udgave (fuld funktionsdygtig og klar til salg)

Vi kalder det hosted shop vi står for alt med hosting, webshopsystem, opdatering af funktioner - så du skal ikke koncentrere dig om det, men kun om at sælge og lægge data på webshoppen (du havde jo masser af tid og gå på mod ;-))

Hvis du vil vide mere så skriv en PM, kig på ewebsystems.dk/webshop eller skriv til mig på mof@ewebsystems.dk

Go dag

Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)