Har du en mappe fyldt med aflagte idéer - eller måske bare et par stykker? Eller har du en hjemmeside, som du har opgivet? Så vil jeg meget gerne høre fra dig!
Jeg står på nuværende tidspunkt både uden projekter på hånden - og uden fremtidige projekter på hjernen - men jeg ved, at mange af jer har haft flere forskellige idéer, som I - af en eller anden årsag - har måttet opgive. Jeg er dog parat til at genoptage jeres aflagte idéer.
Hvis du på nogen måde har idéer - eller opgivne hjemmesider - ser jeg frem til at høre fra dig. Såfremt den rigtige idé kommer til mig, vil jeg belønne afsender på den eller anden måde. Jeg glæder mig til at modtage mange private beskeder med kreative idéer :-)
Jeg har en aflagt idé, jeg købte domænenavnet: www.Applefan.dk - Men fik aldrig nogensinde lavet noget på det, da jeg ikke havde tiden, så har "sagt det op" - Så det er ledigt.
Navnet er fedt, og et ord der er mange der bruger og det er jeg 100% sikker på at man kan opnå succes med.
Det eneste det kræver er, at man kan lide deres produkter eller gider at skrive om dem eller andet.
:-) Hav' en god aften.
Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.
Jeg har faktisk en ide, som jeg gik ret meget igang med. Jeg valgte at ville indgå samarbejde med noget der hed VSI gruppen om dette projekt, da mine egne evner ikke er IT. Desværre kom der noget mistillid og økonomi imellem, så denne ide ligger i venteren.
Jeg har beskrivelse og materiale liggende på ideen.
Jeg kan sige at ideen stortset er unik, set med europæiske og amerikanske øjne.
Vi kunne godt lave en aftale med nogle få procent i royalties. Hvis du kunne have interesse, så skriv til mig på ideaplm@gmail.com
Jeg er medejer af en webservice WebDrive.dk, som i øjeblikket ligger på hylden. Hvis du har nogle gode ideer til at få den op i omdrejninger, så er jeg klar på en lytter.
Alternativt venter vi indtil WebDrive.dk har flere registrerede brugere, da det herved bliver mere interessant for investorer.
WebDrive.dk fakta:
2.375 registrerede brugere primært fra Danmark.
2 nye brugere i april, 10 nye brugere i marts og 7 nye brugere i februar 2012.
21 brugere har været logget ind på WebDrive.dk 1 eller flere gange i maj måned 2012 - 12 i april og 37 i marts.
VH. GrN.dk
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.