Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er handlen med FACEBOOK aktier i gang. *OPDATERES*

Side 1 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Så er handlet med Facebook aktierne gået i gang.

Aktierne startede med at stige ca. 13% fra kurs 38 til 42,9402. Nu er kursen efter små femten minutters handel ca. $40 pr. aktie(+5,3%).

På de første fem minutter blev der handlet aktier for $4,5 mia.

Hvordan tror i dagen ender?

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige nu kunne det godt se ud som om, at de større investorer casher ud i deres investering.. Aktien er pt. oppe med under 3%, hvilket er noget skuffende i forhold til estimaterne. Men hvordan dagen slutter afhænger jo primært af, hvorvidt de store investorer fortsætter med at cashe ud.

Red.: Aktien handles nu omkring lanceringskursen på de 38USD - Skuffende!

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det går sgu hurtigt nu.

Kursen ligger nu og svinger omkring $38, og efter 25 minutters handel er der handlet 200 mio. aktier.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har smidt en lille ordre i mit handelssystem, bare for sjov.

Jeg overvejede at køre ud til Facebook her til morgen og overvære det hele, men kunne se at der var trafik kaos derude. Så jeg så det på TV istedet.

Jeg synes at det er helt fantastisk. Det er en spændende tid, her i Valley'en. Væksten minder mig om de gamle dotcom dage, men denne gang er jeg midt i det.

Mvh Carsten


Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde troet at der ville blive lidt mere hype om det rundt omkring.

Interessant at se hvor pumpet aktierne er, og den kontrast der er mellem denne nørd fest, og de kriser man ser i Grækenland, EU m.fl.

Iflg. Forbes har der været nogle problemer som har været skyld i en forsinkelse på 30 min. hvilket kan forklare den sløve start.

Det er osse interessant at se at Zynga lige nu er gået 13% ned, efter at Facebook er gået på Børsen, og nu er breaking news på bl.a. Huffington Post.

For mig er det her mere spændende end Tour De France, pokalmesterskaber i fodbold, m.m. så jeg vil konstant sidde og trykke på F5 på div. nyheds-sider, tech blogs m.m. for at danne mig et billede af hvordan det udvikler sig.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Jeg har smidt en lille ordre i mit handelssystem, bare for sjov.

Jeg overvejede at køre ud til Facebook her til morgen og overvære det hele, men kunne se at der var trafik kaos derude. Så jeg så det på TV istedet.

Jeg synes at det er helt fantastisk. Det er en spændende tid, her i Valley'en. Væksten minder mig om de gamle dotcom dage, men denne gang er jeg midt i det.

Mvh Carsten



Så må vi se, hvor længe det holder :D - Aktier som Zynga er i dag nede med -13%, Groupon -8% og Linkedin -5%... Det taler vist sit eget sprog

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Jeg har smidt en lille ordre i mit handelssystem, bare for sjov.

Jeg overvejede at køre ud til Facebook her til morgen og overvære det hele, men kunne se at der var trafik kaos derude. Så jeg så det på TV istedet.

Jeg synes at det er helt fantastisk. Det er en spændende tid, her i Valley'en. Væksten minder mig om de gamle dotcom dage, men denne gang er jeg midt i det.

Mvh Carsten


Jeg har hørt, at Nasdaqs handelsystemer er under pres pga. efterspørgslen på aktierne. Folk tilføjer og ændrer hele tiden deres ordre. Det skulle vist også være derfor, at handelen blev forsinket en halv time. Jeg håber for dig, at du får nogle Facebook aktier.

Som du skrev tidligere, så har den lokale Lamborghini forhandler nok bestilt ekstra hjem. Cool

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

El-manden:

Det har stået på noget tid nu. Jeg tænker ikke bare på aktier. Nye bygninger skyder op konstant, virksomheder vokser hurtigt og der er virkelig turbo på økonomien.

Jeg bruger min daglige kørsel på arbejde som et godt eksempel. Det plejede at tage 10-15 minutter. Nu tager det en halv time fordi der er kommet meget mere trafik om morgenen og om aftenen. Ganske enkelt fordi virksomheder har ansat kraftigt.

Mvh Carsten



Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Citat fra Martin Thorborg:

''Har købte for 10.000 kr. i kurs 40.

Jeg kunne sgu ikke lade være med at købe en lille stump :-)

De bedste hilsner

Martin''

SÅDAN!

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter ca. én time ser det sådan ud:

Kurs $41,20 / +$3,44 / + 9%.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Side 1 ud af 8 (80 indlæg)