Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har i succes med facebook annoncer?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal være så super opmærksom på at ramme den helt rigtige målgruppe. Det er virkelig alfa og omega.

Men jeg tror også bare at kvinder har en større tendens til at hoppe i facebook annoncer, da de har nemmere om at kombinere social og shopping. Mit indtryk er at mænd søger mere målrettet på google når de leder efter ting.

off topic: Kan du forklare mig hvad "tibetansk sølv" er? :)

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 22:59

Så en virksomhed ser jeg kun 1 gang gennem flere år... på trods af de selvsamme selskab pumper TV sendefladen fulde af spots... come on... 

Jeg har selv testet det, og kunne ikke se en ændring i indtægterne, på trods af jeg bare gik all-in for at teste mediet.. efter alskens regler om at prøvekøre div. segmenter på kryds og tværs.

Jeg er heller aldrig selv faldet for en reklame på FB.

Men der må jo være nogen det virker for.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 23:20

Jeg vil da gerne fortælle at Facebook virker for os - men det er satme svært, dyrt og tidskrævende...
Så det med at de ikke virker er i vores tilfælde forkert...
Og jeps, jeg er sikker i min udtalelse:) Vi tracker alt som gale og lukker hurtig aktiviteter ned der har en negativ ROI... Så det er ikke bare noget jeg tror :)

Men så er der det med hvordan man får dem til at tjene penge... Se der tror jeg personligt, at målgruppen har mest at sige... Er din målgruppe til impulskøb og matcher dit tilbud, så er der mulighed for salg via FB-Ads... Er der ikke sansynlighed for impulskøb, vil jeg mene at lead capturing is the way to go about it...

That's my 2 cents...
/Janus

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:55

Det var meget oppe at vende for et par år siden at køre affiliate på facebook.. Mange gjorde det, og tjente meget store summer på det.. Inklusiv mig selv:)

Men efterhånden som flere og flere er blevet opmærksomme på mediet er det blevet meget sværere at tjene penge der, og flere af de store affiliates har droppet facebook.. Men selvfølgelig kan man stadig have en positiv ROI..

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 11:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Robert Kronberg:

Problemet er, at man ikke kan segmentere ordentligt, og derfor har jeg fravalgt det fra begyndelsen.

Facebook kan lære lidt af AdWords, men mon ikke de snart lærer det.

Jeg har noget, som jeg gerne vil sælge til thailandske kvinder, men det nytter jo ikke, at målgruppen ikke kan begrænses til mere end 8 millioner (så vidt jeg husker). Måske er målgruppen reelt kun 500.000, og så bliver det til spredhagel, men folk elsker at klikke af nysgerrighed, især hvis en ven har lavet et like.

Hilsen, Robert

Der findes da bedre segmenteringsmuligheder på Facebook Ad´s, end på Adwords. Du kan jo specifikt ramme din målgruppe indenfor en lang række af parametre, som Google jo f.eks. ikke kender - dermed ikke sagt et ondt ord om Adwords. Det er begge særdeles effektive platforme, hvis bare de bruges seriøst.
Når det så er sagt, så kan man også nok finde en del af årsagen til den manglende konvertering, i at mange ikke gør noget ud af deres landingssider. Det nytter jo ikke noget, at man bare smider folk ind på ens forside, eller en underside, hvor man først skal læse sig igennem en laang tekst, for overhovedet at finde ud af hvad det hele går ud på.
Facebook ads kan være særdeles effektive, hvis man segmenterer rigtigt og laver splittests på fotos, tekst, landingssider osv, men smider man bare folk ind på ens forside og tester man ikke forskellige kombinationer af tekst/fotos osv, så bør man glemme Facebook Ad´s. 

Hilsen Jørgen 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 14:41

Hej Jørgen,

Nu har jeg ikke prøvet facebook-annoncer, men jeg har fx en danskskole her i Bangkok. Kursisterne kan være kommende udvekslingsstuderende, au pair-piger, kontordamer, børn der skal familiesammenføres og i særdeleshed thai-kvinder som har en dansk kæreste.

Da jeg tjekkede facebook-annoncer (måske et år siden, indrømmet) var det ikke muligt at ramme særligt præcist, især fordi mange facebook-brugere kalder sig "single", selvom de har en kæreste. Eller også er der et overvældende antal thai-kvinder, som er frie på markedet ... Nej, thai-kvinder er ofte varsomme med at annonce, at de har en kæreste, da en kæreste er en alvorlig sag (eller i andre tilfælde er det modsatte, altså at de går efter flere muligheder).

Nu har jeg som sagt ikke prøvet det, men det virkede, som man skal have en bred målgruppe???

Hilsen, Robert

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:19

EDBPRISER:DK    til  Pc salg

Nikolas D

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 08:25

Facebook annoncer er ikke nødvendigvis noget som konventerer godt, men er man i fuld gang med at markedspenetrere - så er facebook ideelt!!!

At finde noget folk husker som de får smidt i hovedet hele tiden, det kan godt give noget til forbrugeren, måske ikke altid bevidst, men så helt sikkert ubevidst!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)