Hejsa. Jeg er på udkig efter hjælp til min blog. Kort sagt: Jeg er 24 år, på barsel med mit 3 barn (som er 6 uger gammel) og er ved at gøre klar til opstarten af mit firma og lancering af min webshop 1. oktober. Jeg har siden jeg fandt ud af at jeg ventede mit andet barn blogget. Der er ofte rigtig mange som læser med - ca 2-500 pr. dag, hvilket jeg synes er rigtig godt. Jeg ville dog ønske at jeg nåede ud til en større "sendeflade". Men jeg synes det er svært. Mit domæne ligger pt hos blogspot, men er kun en standard template, hvilket jeg er godt træt af. Jeg trænger til nyt lækker look. Jeg er i forbindelse med en fotograf, som vil tage et billede, som skal være en del af titlen for forsiden af bloggen. Bloggen skal være enkel og let at navigere rundt på. Derudover vil jeg gerne på sigt have et link til min webshop. Da jeg ikke har de store økonomiske midler til bloogen, vil jeg høre om der er nogen som kan guide mig til en nem måde at konvertere bloggen, evt opsætning af ny blog, men selvfølgelig med alle mine gamle posts, OG uden at min høje googleranking ryger. Jeg ligger helt i top hvis man fx søger på "pseudo-tvillinger blog" Nogen som kan hjælpe mig? Min tid er meget presset med 3 små børn i alderen 6 uger, 13 mdr og 25 mdr. Men jeg håber I kan hjælpe mig, så min blog kan blive lækker for læserne ;o) Varme forårs hilsner fra Tina |
">http://www.youtube.com/watch?v=-iCex-MkNGc
Måske mere relevant for dig:
">
Har du spørgsmål til ovenstående, så sig endelig til.