Jeg vil gerne lige smide to blogindlæg ind som inspiration, fra to forskellige virksomheder der har prøvet det. Et af dem er mine erfaringer med at gøre brug af tjenesterne: http://www.casperblom.dk/brug-af-kupon-sider-som-virksomhed/ http://nikolajmogensen.dk/virker-markedsfoering-via-downtown/ Hvis du ikke orker at læse, så er min konklusion at det i nogle henseender godt kan betale sig, man skal bare huske altid at regne på det. Lige nu kører jeg fx. dette tilbud på Nike handsker, og det kan godt løbe rundt økonomisk, samtidig med at jeg får et link fra en relevant-side, og en masse nye kunder (samt forhåbentlig, deres email adresser). |
Hej Jesper,
Jeg kan tilbyde dig et dealkoncept gratis. Det er ikke det samme som Sweetdeal, Groupon osv.
Vi er helt nystartet og vi syntes selv, at vores system er mere fleksibelt for butikkerne og brugerne. Vi samarbejder allerede med de største kæder i Danmark og en masse lokale butikker.
På blot 24 timer er vi blevet nummer 2 i vores kategori på app store. Vi har flere downloads pt. end Groupon, Downtown osv
Du kan se konceptet på www.majango.dk - Der kan du også tilmelde dig gratis, hvis det er interessant.
Håber det er interessant for dig.
// Brian