Jeg har en lille bærbar (Fujits Siemens) 12", som jeg faktisk er ret glad for. Men nu er batteriet blevet lidt 'træt' - kan maksimalt fungere ca. 1 time uden opladning. Kan man købe et nyt og bedre batteri - hvis ja, hvor? Og kan det i det hele taget betale sig, når PC'en efterhånden er ca. 3½ år?
Om det kan betale sig? Det kommer an på om hvad du syntes om computeren. Hvis det eneste problem er at den ikke holder strøm, så kan det nok godt betale sig (medmindre batteriet er >1500 kr), men hvis du syntes den er ved at være langsom, den larmer eller tastaturet er dårligt at skrive på, så ville jeg nok overveje en ny bærbar istedet.
Jeg har en lille bærbar (Fujits Siemens) 12", som jeg faktisk er ret glad for. Men nu er batteriet blevet lidt 'træt' - kan maksimalt fungere ca. 1 time uden opladning. Kan man købe et nyt og bedre batteri - hvis ja, hvor? Og kan det i det hele taget betale sig, når PC'en efterhånden er ca. 3½ år?
Gode råd modtages med taknemlighed.
MVH Kirsten
Udmiddelbartet ville jeg mene at det hellere kan betale sig at købe en ny. Men det går også meget an på hvad du forlanger af din computer. Hvis du er helt 100% tilfreds med din nuværende, kan et billigt batteri godt være en god løsning. Men på 3.5år er der sikkert kommet en masse ny teknologi. Prøv at se marked ud og se om der er noget nyt der tiltrækker dig :o)