Går man nu ind på proff.dk og analyserer deres seneste regnskabstal, så ser det underligt nok ikke voldsomt slemt ud - faktisk er det forbedret markant siden 2009, så forstår ikke hvis det er betalingsvanskeligheder de er i... Medmindre de selvfølgelig har jordet fuldstændig i det i 2012...
Meget kunne tyde på de ikke har penge til udbetalinger. Det lyder som de forsøger at købe sig tid, med de historier i får fortalt. Det vil være fornuftigt at i gik sammen, og gjorde jeres krav gældende via en advokat. Det sender et tydligt signal, og i er med til at få afklaret om der vitterligt er nogen penge tilbage i selskabet. Lige nu kommer i hvert fald ingen vegne, og jeg tror ikke tiden tikker til jeres fordel, desværre....
Jeg regner med at sende varselsbrev ud mandag (hvis denne måneds afregning ikke er gået ind), så giver jeg dem 10 dage hvorefter jeg sender den videre til inkasso.
Tråden her har kørt meget længe, og der har været nogle kedelige indlæg iblandt, så tråden bliver låst nu, da Amino ikke vil ligge hus til anklager og stridigheder.
Amino er heller ikke kundeservice for firmaet det handler om, og de problemer, beklagelser og klager I har med/mod vedkommende, må I tage med deres support.
Jeg henviser til Amino´s regler, hvis man ikke forstår begrundelsen for at tråden her bliver lukket.