Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en hjemmeside som du ikke bruger?!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Hvorfor køber i ikke bare jeres eget design?

Kirananjews.com eller .dk

Så lægger i bare det over på jeres eget design? Hvorfor skal det lige været et domæne som en anden har? Det koster ikke mere end 300-400 kr. om ÅRET at ha en hjemmeside? Tjek Unoeuro, da det er det eneste jeg lige har erfaring med.... I kommer op i en frygtelig konkurrence med de armbånd der, kan kun sige been there done that! Da jeg kom på ideen, så poppede det op med små  smykke sælgere og sådan :) Men lad det ikke tage gnisten fra jer. Men for at kunne sælge noget, så skal i også gøre det professionelt som du selv skriver.. Og det virker ikke ret professionelt at ville købe en andens domæne og ligge et tema på? Arh come one drenge! Som jeg sagde før så koster et domæne ikke mere end 3-400 kr årligt!

Jeg syntes at du er utrolig negativ i forhold til den information du får. Alt du ved, at de vil sælge smykker, men smykker er et vidt begreb.

Det kan være at de har et helt nyt og spændende design, der bliver den næste mode. Det kan også være at de ved så meget om deres målgruppe at deres smykker sælges med det samme. Det er korrekt at der er mange på markedet, men ligeledes er der mange der næsten ikke engang kender ordet "målgruppe"..

- Marco Poul

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 15:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og lige en hurtig indskydelse til:

Prøv at se hvad jeres mulighed er med Unoeruo. Der kan i få flyttet jeres domæne gratis dérover. I skal dog have et webhotel som er påkrævet for at der kan ligge noget som helst på domænet. Men Unoeruo har 1-click installer, som kan være nyttigt for at komme igang med en webshop, hvis i ikke selv har de kompetencer der kræver at installere et selv. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kiranan Vijayakanthan:
Men vi mangler bare et domæne, og da vi allerede har købt et, som åbenbart var en blog, må vi igen vente lidt med at købe igen. Derfor ville jeg høre, om der var nogen herinde, som alligevel ikke brugte sit domæne?

Et domæne koster ikke mange kroner i dag - et .dk domæne koster fra kr. 45,- så det burde ikke vælte budgettet. Hvis I allerede har et domæne burde I sagtens kunne bruge det, selvom det måske i dag peger på en blog, så kan det sagtens laves om, så det peger på en shop eller noget helt tredje.

MVH

Thomas

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 15:47

I kan sagtens bruge det domæne som I allerede har. Det skal så bare flyttes til et webhotel. Som andre har nævnt, så kig på Unoeuro.com, hvor I kan have jeres domæne liggende for ca. 100,- om året.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 15:47

Hej

Nej 45 kr er ikke meget men sagen og kernen er at han slet ikke vil betale det skal vare helt gratis for at det er godt nok for ham

Billige seo pakker

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 15:47

Det har vi også selv tænkt på nemlig.

Vi har købt den på Wordpress.com, men min ven købte en blog og det er ikke muligt at installere et andet tema end de blogtemaer, de har.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 15:49

Jeg har forsøgt mange gange at flytte det fra en blog til et "normalt" domæne. Kan du hjælpe, hvis jeg siger, at vi på wordpress.com har købt en blog? Eller vi har valgt ved en fejl at sige, at den skal bruges som en?

Mange tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 15:50

Aha. Kan jeg også det selvom jeg har købt en blog på wordpress? 

Mange tak. Jeg prøver det lige!

Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:59
Det lyder altså som om, du ikke helt forstår hvad et domæne er. Et domæne kan ikke være en blog, som du skriver. Et domæne er blot en adresse. Eksempelvis www.amino.dk
Du kan godt købe et domæne uden at der hører en hjemmeside til. Det koster det samme som en pizza. Så hvorfor gør du ikke bare det?

Det er det jeg mente med "sort snak". Du blander en masse begreber sammen, så det er meget svært at forstå hvad dit problem er.
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:06

EE Aaen:
Sort snak:
Du vil købe en website, som ikke bliver brugt.... Kunne du overveje at uddybe hvad i alverden det er for en website du vil købe? Jeg kan da godt bikse en hurtig website op til dig, som du må købe. Hvad vil du gi?

Nu er jeg ikke partner med denne person, men i henhold til seo er det en god ting at websitet har en alder, altså en lille fordel.

EE Aaen:
Naivt:
I har lige tage et kursus, og så vil i sælge armbånd? Glem det.

Sjovt jeg tror hvis i spørg Jannik Olander så får du nok et helt andet svar, den mand tjener mere end du gør på 45 år :)

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)