Jeg har forresten mine egne ideer omkring disse smykke, som jeg gerne vil ud med. Det er ikke som de andre, som man finder. (Binggeli, Morten Timm...), men noget nyt.
I har lige tage et kursus, og så vil i sælge armbånd? Glem det.
Sjovt jeg tror hvis i spørg Jannik Olander så får du nok et helt andet svar, den mand tjener mere end du gør på 45 år :)
Det var da noget underligt noget, at skrive i en debat...
For det første benytter Olander ædelmetaller, hvilket næppe er tilfældet for en teenager dreng, som vil starte et smykke projekt op. Der er bare nogle naturlige begrænsninger, men dem skal TS ik lade sig slå ud af... Og for det næste så at påstå, at Olander tjener mere end andre gør på 45 år. Come on. Hvorfra kan du udtale dig om det? Er de 45 år så med eller uden inflation? Og hvordan er du kommet frem til den påstand?
I har lige tage et kursus, og så vil i sælge armbånd? Glem det.
Sjovt jeg tror hvis i spørg Jannik Olander så får du nok et helt andet svar, den mand tjener mere end du gør på 45 år :)
Det var da noget underligt noget, at skrive i en debat...
For det første benytter Olander ædelmetaller, hvilket næppe er tilfældet for en teenager dreng, som vil starte et smykke projekt op. Der er bare nogle naturlige begrænsninger, men dem skal TS ik lade sig slå ud af... Og for det næste så at påstå, at Olander tjener mere end andre gør på 45 år. Come on. Hvorfra kan du udtale dig om det? Er de 45 år så med eller uden inflation? Og hvordan er du kommet frem til den påstand?
Jeg synes det er mere synd ikke at give drengen ærlig besked. Det er sikkert en sjov hobby, men han får vel højst solgt til mormor og de nærmeste venner. Er det et seriøst iværksætterforum, eller blot et sted alle bekræfter hinanden i, at det vel nok er en god ide man har fået?
Jeg synes det er mere synd ikke at give drengen ærlig besked. Det er sikkert en sjov hobby, men han får vel højst solgt til mormor og de nærmeste venner. Er det et seriøst iværksætterforum, eller blot et sted alle bekræfter hinanden i, at det vel nok er en god ide man har fået?
Det var jo heller ikke det manden bedte om. Jeg kan dårligt forstille mig at du er iværksætter når du siger sådan noget. Hvordan skal han dog være innovativ hvis han kun møder negativt medgang?
Du har ingen idé om, hvad jeg har i tankerne? Du har endnu ikke set mine ideer og de armbånd, som jeg har designet? Hvordan kan du allerede nu sige, at det er konkurs?
Du og andre, kan jo netop ikke give trådstarteren ærlig besked, i det at du intet ved om proektet overhovedet udover at det har med smykker at gøre. Du ved ikke om han har en knald god idé og/eller har rigtig gode salgskanaler. Der er måske mange konkurrenter, men samtidigt er der også mange muligheder!
- Og netop pga. den manglende indformation - som vi slet ikke har brug for i denne tråd, da denne tråd ikke handler om smykker, men om noget helt andet - så er det klart at vi seriøse iværksættere hellere vil give en positiv holdning. Hellere vil give trådstarteren mod på at fortsætte med at få noget vækst igang - som danmark i øvrigt desperat har brug for! - i stedet for at have denne negative holdning.
- Tænk hvis nogen havde sagt til Mark Zuckerberg at et socialt netværk var en dårlig idé, for er så mange andre, som twitter, myspace osv...