Din side er enkel go pæn. Dog synths jeg at hele siden er for lang. Man skal scrolle en del, for at komme ned til de vigtige ting :o) |
Man bruger navigationen øverst den scroller
Din side er enkel go pæn. Dog synths jeg at hele siden er for lang. Man skal scrolle en del, for at komme ned til de vigtige ting :o) |
Man bruger navigationen øverst den scroller |
Synes generelt om minimalistiske sider, de giver en dejlig ro når man skal navigere rundt. Men det er samtidig også svært at få en minimalistisk side til at virke rigtig tiltrækkende. Prøv med en iøjenfaldende farve som rød eller orange, synes det ser vildt godt ud på sort/hvid. Ikke for meget, ikke for lidt, men lige tilpas :) |
Hmm. jeg personligt syntes ikke den er fed. Meget simpel kedelig. Men det er nok kun mig. Hvad sælger du ? |
Hejsa Du vil ikke have danske kunder ?? - siden alt står på engelsk Peter |
Se mere på: http://www.lokalmåtteservice.dk
siden ikke ideel ren seo der er kun en titlen på siden der er meget tekst på siden , meget svært at finde i søgemaskinerne siden er kun på dansk , er siden kun til engelske er det ok , men hvad skal siden bruges til vis de fleste af dine kunder er danske og de har nu engang svære ved af formidle videre en kun engelske side hvis skal anbefale dig social medier god ide at have især facebook og google plus på siden grundet seo jeg kan ikke se dine virksomheds info adresse og cvr nummer det vil gøre siden langt mere troværdig men i alt vis du har mange engelske kunder er siden OK for vis har mange kunder anbefales man så behøver man ikke gøre det vilde ud ad design og tekst vis du skal overbevis nye kunder skal der en del mere indhold på siden, men jeg ved intet om hvor mange kunder du har af kunder , ? i alt tør jeg ikke vælge dig vis jeg skulle have en webmaster når man kigger på hjemmesiden , men jeg kender dig heller ikke og ved jeg ikke ret mere om dig efter læst på hjemmesiden da det er meget sparsomt med info på siden |
Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst. Jeg glæder mig til at høre fra dig :) |