Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flexfit Sort Cap - Mest solgte på min shop, idag kun 75,- kr.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksten er slettet.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai.

Tak for dit input.

Først vil jeg sige, at jeg dog aldrig har set dem til 50,- kr. nogensteder, men det skal jo komme før eller senere :) Stark køre formentlig en eller anden kampange på dem, siden de sælger dem til 50,- kr. for de kan ikke tjene særlig mange penge på disse og formoder ikke, de ligger inde med 5-10.000 af disse Caps. De har højst sandsynligt et stativ eller lig.n. og blot et tilbud, de lige giver håndværkeren med på vejen.

Derudover har de formentlig et meget lille udvalg og på min shop, finder du Danmarks største udvalg af f.eks. Flexfit. Så det er en af grundene til at handle hos mig. Derudover selvfølgelig den top professionelle håndterings af kunden og ordre både pr. mail og telefonisk, hvis nødvendigt.

Og ja der kommer leveringsomkostninger med på, men det plejer ikke at skramme mine kunder væk :)

God aften

/martin

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Indlægget er slettet.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen :)

Det er helt iorden, det tager jeg skam ikke særlig tungt. Og du ødelægger bestemt ikke min forretning, bare rolig Smile

Man kan ikke slette indlæg, men har set du har "slettet" teksten og det er fint nok :)

Og om min virksomhed er til salg, så er den ikke rigtig til salg, men alt har selvfølgelig sin pris .. Men har ingen ide om hvad det skulle være, der er jo mange faktorer der spiller ind :)

Du skal være velkommen til at smide et sjovt bud i privat besked, hvis du har lyst :)

/martin

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

DEt fanme nogle dyre breve du sender så ;-)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:

DEt fanme nogle dyre breve du sender så ;-)

Tvivler på nogen kan gøre det billigere?

En kasket sendes i en papkasse, som brev hos PostDanmark - Det "brev" koster 25,- kr. at sende? Frem og tilbage bliver 50,- kr. Vi snakker ikke alm. breve med en faktura i? til 4-6 kr. eller hvad priserne her ligger på.

/Martin

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

DEt Er selvfølgelig rigtigt men formoder da også at du giver mere end 25 kr i indkøb..

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

25 + 25 = Fragten hver vej og det gir 50,- kr.

Fra Valby
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Bright Beetle ApS Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er den ikke kørt lidt af sporet, denne debat / tilbud? ;) gi mig et link til tilbudet, så køber jeg satme en kasket :)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim Lynge Resdal:

Er den ikke kørt lidt af sporet, denne debat / tilbud? ;) gi mig et link til tilbudet, så køber jeg satme en kasket :)

Hej Tim.

Tak! Jo, det er den .. Forstod det heller ikke lige og godt du lige bryder ind. Cool

Tilbuddet er rent faktisk udløbet, men hvis du skriver "gavekort50" i rabatfeltet, så får du den til prisen.

God weekend

/martin :)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)