Kan du ikke bruge et af de mange backup programmer? og så genskabe siden fra fx en dropbox konto eller lign. Ved ikke hvordan de fungere, men folk herinde har skrevet en masse om wp backup via dropbox.
NY:
Følger domænet ikke med?
Det havde ihvertfald gjort det lettere, men jeg tænker at sælger måske har flere domæner på samme webhotel.
1. Log på phpmyadmin og eksporter den database (hvis databasen er delt med flere installationer skal du lige sørger for du kun eksportere de relevante tabeller, dette gøres ved at trykke på flere options i phpmyadmin)
2. Overfør filer fra webhotel 1 til webhotel 2
3. Opret ny database på det nye account (hvis personen kun har en database eller allerede har en database så spring dette over)
1. Log på phpmyadmin og eksporter den database (hvis databasen er delt med flere installationer skal du lige sørger for du kun eksportere de relevante tabeller, dette gøres ved at trykke på flere options i phpmyadmin)
2. Overfør filer fra webhotel 1 til webhotel 2
3. Opret ny database på det nye account (hvis personen kun har en database eller allerede har en database så spring dette over)
4. Log på phpmyadmin og importer databasen
5. ændre login information til databasen i wp-config filen
Det burde være det :) Kræver selvfølgelig du har phpmyadmin :) Hvis domænet også følger med så skulle dette være nok.
Hvis Unoeuro ikke kan klare det for mig, må jeg prøve at følge din guide - Tak for det :-)