Hmmm, man burde nok gøre noget ved sin hukommelse: Lars R. har fuldstændig ret: indløsningsaftalen følger domænet og ikke cvr.nummeret - beklager at jeg løb med en halv vind.
Den eneste kattelem er at man må bruge subdomæner på samme aftale, men det hjælper dig nok ikke videre.
Mvh
Lars
Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk
Det seneste vi har hørt fra Nets er, at du kan bruge den samme aftale på op til 5 domæner, så længe hvert domæne sælger varer i den samme kategori og er ejet af det samme CVR-nr. Dette er bekræftet af flere af vores kunder i Quickpay.
Jeg har i hvert fald den samme indløsningsaftale på hele 3 sites... Så det kan sagtens lade sig gøre. Alternativ til Nets er NORDpay også et godt alternativ.
Vi har til hver af vores shop en selvstændig aftale, dette er selvom vareudvalget er det samme.
Nets oplyste i sin tid at man skulle have ÉN selvstændig aftale pr. shop.
Når du tænker 5 domæner så mener du ikke 5 domæner som peger på det samme domæne? er det korrekt forstået at det er op til 5 selvstændige shops blot med samme udvalg?
Jeps det er jeg helt sikker på. De startede også med at sige til mig at jeg skulle have én aftale PR. shop, men efter vi snakkede lidt dybere så var det fint muligt at have den samme indløsningsaftale til flere shops, bare at det var samme firma, og det var nogenlunde samme varesortiment eller varegruppe vi bevægede os indenfor.
Så i dag har vi 3 forskellige sites, på 3 forskellige domæner, og 3 forskellige varesortimenter (dog alle tøj) som kører på en og samme indløsningsaftale.