Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GÆT HVOR MANGE

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 00:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

tak skal du have MLM er altid højere eller lavere tal end man tror for sin familien bliver større og større , hvad får man for mit meget meget præcise gæt at det kan være alle tal , men i alt jeg tror tallet er enten højt eller lavt

mit meste seriøse gæt er 17 milliarder altså  , men regner vi ikke også med når beregner tallet i familien hvor frugtbar den man øger med , altså nogle er jo meget aktive i nattelivet når man score nye medlemmer

17 millarder du få et gæt mere Mikael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:21 | Låst

Keld_J:

Mikael christiansen:

tak skal du have MLM er altid højere eller lavere tal end man tror for sin familien bliver større og større , hvad får man for mit meget meget præcise gæt at det kan være alle tal , men i alt jeg tror tallet er enten højt eller lavt

mit meste seriøse gæt er 17 milliarder altså  , men regner vi ikke også med når beregner tallet i familien hvor frugtbar den man øger med , altså nogle er jo meget aktive i nattelivet når man score nye medlemmer

17 millarder du få et gæt mere Mikael

0,17 nye medlemmer har jeg gætte korrekt nu , vis tænker det er en der gav rigtigt godt og det steg med næsten en , men den ene nået ikke helt ind ad døren og men der kom massevis kroner i kassen , jeg tænker vis det ny medlem kun kom 17% ind ad døren så passer det jo med 0,17

må man gerne lave 2 gæt samme indlæg for faktisk tror jeg du er rigtige god så rent iværksætter gæt er 17,8 milliarder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 09:42 | Låst

Mikael christiansen:

0,17 nye medlemmer har jeg gætte korrekt nu , vis tænker det er en der gav rigtigt godt og det steg med næsten en , men den ene nået ikke helt ind ad døren og men der kom massevis kroner i kassen , jeg tænker vis det ny medlem kun kom 17% ind ad døren så passer det jo med 0,17

må man gerne lave 2 gæt samme indlæg for

Hvis du gætter på 0 og 1 og  2 osv. er jeg bange for det bliver en lang dag for dig og i den sidste ende ikke være et seriøs gæt... 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:46 | Låst

4

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:55 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Keld_J:

Mikael christiansen:

må man gerne lave 2 gæt samme indlæg for

Hvis du gætter på 0 og 1 og  2 osv. er jeg bange for det bliver en lang dag for dig og i den sidste ende ikke være et seriøs gæt... 

17,98 milliarder nye medlemmer , det må være det korrekte gæt for at når man er ud i byen spreder man sine kromzoner rigtigt meget og i er gode til score nye medlemmer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)