Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tøj producent, som kan trykke mit tøj

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra CPH
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, så søger jeg et firma som kan trykke mit tøj/producere mit tøj. Altså trykke logo, labels, vaskeanvisninger mm. Er der evt. nogen som kender nogen? Det kunne virkelig være Dope! :)

De bedste hilsner 

Copenhagers 

//OUT

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er igang med at starte mit eget brand med en ven.

Ligesom coca cola så er opskriften på succes (efter min mening) hvem producenten er, så direkte at sige hvem vi bruger ville underminere vores forretning, da vi selv synes at dem vi har valgt levere høj kvalitet og er meget fleksible. Kan dog afslører at vi ikke har valgt at bruge en kinesisk producent, da dem vi har kontaktet kun sælger i størrelser på 5000+ af fx én slags tshirt. Vi starter fra bunden, så vi ønsker partier på max 100-150 stk pr design.

Vi tog den vej vi mente var rigtig, og rejste rundt (i Asien) for at finde den helt rigtige producent samt den bedst mulige kvalitet til pengene. Vi kan også vælge at få tilsendt prøver (hvis de gider!). Tag 10000 kr, og tag et par uger og udforsk Asiens markeder. Bedste råd her fra!

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 09:23

Undskyld jeg ødelægger tråden - men det kunne være interessant at vide, hvordan man kan udforske Asiens markeder for 10.000 kr.

Tilmeldt 30. May 11
Skrevet kl. 09:32

Var et eksempel på hvordan vi gjorde. Flybillet, hoteller, leveudgifter m.m.

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 09:34

Hej Wind25

Wind25:
Ligesom coca cola så er opskriften på succes (efter min mening) hvem producenten er, så direkte at sige hvem vi bruger ville underminere vores forretning, da vi selv synes at dem vi har valgt levere høj kvalitet og er meget fleksible

Jeg kan godt forstå, at I gerne vil være sikre på jeres producent.

Men afhængig af hvor stor producenten er og hvordan de ønsker at vækste, så kunne de måske være interessant for både dem og jer at samarbejde med andre. Jeg får selv designet og produceret modetøj for mit Brand - Se www.StreetCommander.com

Derfor er jeg altid åben overfor samarbejdspartnere til at købe ind sammen med. Det kan gøre produktionen og fragtomkostningerne billigere hvis man kan bestille en større volumen sammen, også selvom det er forskellige design.

Det er både køber og sælger interesseret i.

Blot en tanke.

God dag

Hilsner

Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 30. May 11
Skrevet kl. 09:46

Giver dig helt ret. Volumen har også en del at sige, hvor fragt kan have en stor udgift bundet med sig. Vi gik direkte til producenten, da dette klart ville have en økonomisk fordel. Et godt netværk i logistik branchen gjorde det også muligt.

Fra t-shirts tryk
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:37

Hej

Jeg er fra asian og kan hjælp dig for dine behov. vi har produktion af tøj feks. shirts og tryk på screen tryk og transfer tryk. Hvis du skal besøg i Pakistan kan jeg arrangerer billige billeter og bopæl. kontakt mig på

fashion_time_rwp@yahoo.com

Fra t-shirts tryk
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:40

Hej

Kontakt mig, jeg kan hjælpe dig for produkt og tryk fra asian Pakistan

Vi har produktion hus. Jeg kan også arranagerer din trip og bopæl.

send pm til fashion_time_rwp@yahoo.com

Mvh

Fashion time team

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)